Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

TV-tason osto mielessä. Löydän mieleisen näköisen ehdokkaan. Kannen max kantavuus 10kg? Siis mitä vittua? Selvästi lukee, että TV-taso, eikä mikään vitun monitori-taso.
No joo, oma moka. Kuvassahan telsu onkin naulattu seinälle, eikä tason päälle. Selvästikin kirjoitusvirhe tuotetiedoissa. Oikea nimike: Heikko Taso. Pitäköön tunkkinsa.:cautious:

TV-tason osto mielessä. Löydän mieleisen näköisen ehdokkaan. Kannen max kantavuus 10kg? Siis mitä vittua? Selvästi lukee, että TV-taso, eikä mikään vitun monitori-taso.
No joo, oma moka. Kuvassahan telsu onkin naulattu seinälle, eikä tason päälle. Selvästikin kirjoitusvirhe tuotetiedoissa. Oikea nimike: Heikko Taso. Pitäköön tunkkinsa.:cautious:
Mulle kävi sama kerran, oli ihan letku se kansi. Toki askartelin kulmaraudoista ja neliöputkesta vahvikkeet niin että kestää ihan mitä vaan mutta kyllä vitutti. Kävin siellä liikkeessä myöhemmin kitisemässä että paskan möitte, myyjä virnuili typerästi ja kyseli että osasinkohan kasata sen oikein. No ei sitä mitenkään väärin kykene kasaamaan, ohjeet on sen verran 1+1 tyyppiset. Sattu siinä olemaan samanlainen TV-taso heillä esillä niin pyysin myyjää painamaan etusormella tason keskeltä ja se painui ihan reilusti. Sinne se jäi pää punasena sitä ihmettelemään, olis saanu toki palauttaa mutta kun olin jo fiksannut sen niin ei tietenkään jaksanut purkaa ja roudata.

Mä joskus vuosia sitten etsin TV-tasoa huonekaluliikkeiden tarjonta oli huono. Joten menin Bauhaussiin ja ostin semmosia 39*120 sekä 3 cm paksusia levyjä ja niihin jalat.. Ei ole vääntynyt mihinkään , kahessa tasossa on, ylätaso töllö, sivukaiuttimet, digiboksi sekä blu-ray soitin. Alatasolla viritinvahvistin toinen blu-ray soitin, keskikaiutin ja vanha Pioneerin 25 levyn CD-soitin.

Blu-ray soittimia on kaks ku toi toinen on semmonen UHD 4k monialuesoitin.

Mä joskus vuosia sitten etsin TV-tasoa huonekaluliikkeiden tarjonta oli huono. Joten menin Bauhaussiin ja ostin semmosia 39*120 sekä 3 cm paksusia levyjä ja niihin jalat.. Ei ole vääntynyt mihinkään , kahessa tasossa on, ylätaso töllö, sivukaiuttimet, digiboksi sekä blu-ray soitin. Alatasolla viritinvahvistin toinen blu-ray soitin, keskikaiutin ja vanha Pioneerin 25 levyn CD-soitin.

Blu-ray soittimia on kaks ku toi toinen on semmonen UHD 4k monialuesoitin.
Noinhan se varmaan pitäisi tehdä. Itse tehtynä tietää ainakin saavansa sitä mitä haluaa.

Yhtiökumppani oli viikonloppuna tilannu BMW i40 M50. Ennen ollu pemarivastainen, yllättävän paljon tykästyny kun näin radicaalisti mieli muuttunut.

Back
Ylös Bottom