En tiiä miks näin.
kuvan tallennusmuoto muuttu heicistä jpgeeksi, kun sitä kääntää tai rajaa
sentähären, oletan
#iiponessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä miks näin.
Kuka tahansa tulee destryn väkisin vaakamakuussa.
Onse muutenkin aika epeli.Herr Doktor olisi varmaan aika epeli fileoimaan ahvenia
Olisin sentään tietänyt nimipäivän.Onse muutenkin aika epeli.
Mulle kävi sama kerran, oli ihan letku se kansi. Toki askartelin kulmaraudoista ja neliöputkesta vahvikkeet niin että kestää ihan mitä vaan mutta kyllä vitutti. Kävin siellä liikkeessä myöhemmin kitisemässä että paskan möitte, myyjä virnuili typerästi ja kyseli että osasinkohan kasata sen oikein. No ei sitä mitenkään väärin kykene kasaamaan, ohjeet on sen verran 1+1 tyyppiset. Sattu siinä olemaan samanlainen TV-taso heillä esillä niin pyysin myyjää painamaan etusormella tason keskeltä ja se painui ihan reilusti. Sinne se jäi pää punasena sitä ihmettelemään, olis saanu toki palauttaa mutta kun olin jo fiksannut sen niin ei tietenkään jaksanut purkaa ja roudata.TV-tason osto mielessä. Löydän mieleisen näköisen ehdokkaan. Kannen max kantavuus 10kg? Siis mitä vittua? Selvästi lukee, että TV-taso, eikä mikään vitun monitori-taso.
No joo, oma moka. Kuvassahan telsu onkin naulattu seinälle, eikä tason päälle. Selvästikin kirjoitusvirhe tuotetiedoissa. Oikea nimike: Heikko Taso. Pitäköön tunkkinsa.![]()
Kotoo töihiEi aina jaksais töistätöihin-päiviä, mutta omapa on valinta.
Kirurginveitsellä ja tohtorin taidoilla tulis varmasti siistejä fileitä, mutta tuntituotto saattaisi olla turhan heikko, että urakkapalkalla kannattaisi alkaa.Herr Doktor olisi varmaan aika epeli fileoimaan ahvenia
Noinhan se varmaan pitäisi tehdä. Itse tehtynä tietää ainakin saavansa sitä mitä haluaa.Mä joskus vuosia sitten etsin TV-tasoa huonekaluliikkeiden tarjonta oli huono. Joten menin Bauhaussiin ja ostin semmosia 39*120 sekä 3 cm paksusia levyjä ja niihin jalat.. Ei ole vääntynyt mihinkään , kahessa tasossa on, ylätaso töllö, sivukaiuttimet, digiboksi sekä blu-ray soitin. Alatasolla viritinvahvistin toinen blu-ray soitin, keskikaiutin ja vanha Pioneerin 25 levyn CD-soitin.
Blu-ray soittimia on kaks ku toi toinen on semmonen UHD 4k monialuesoitin.
Noinhan se varmaan pitäisi tehdä. Itse tehtynä tietää ainakin saavansa sitä mitä sattuu tulemaan.
Heiheihei..olenhan maakunnan nopein veistelijä. Kysy vaikka jäsen @Invisus montako rannetta keskiverto spede leikkaa sillä 2h8min leikkausajalla.tohtorin taidoilla tulis varmasti siistejä fileitä, mutta tuntituotto saattaisi olla turhan heikko, että urakkapalkalla kannattaisi alkaa.
Niin jäistä ja loskaista aamulla että ei missään nimessä. -15 lupaa lähi_öille.Joko täällä muuten kunteilla ja irmalla kesäkumit Mielessä?