Destry
VIP
Mitä sä luulet että siellä suojakaasusa on?
Siis syy on ihan puhtaasti maussa. Makuero. Ei mitään sen suurempaa foliohattuilua, valitan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä luulet että siellä suojakaasusa on?
Ebay tilaus saapunut postiin.
Lähettäjän sukunimi on Pingping.
Nimi vaikuttaa tekaistulta.
Kustannuspaikalla ja palkallinen
Uudella sähköpyörällä työmatkat, on se kyl melkonen peli. Ei paljoa joudu hikoilemaan edes pienellä avustuksella.
Oon huomannu olevani aivan liian ihana kahdeksan ilmakehän pyöräilyyn. Tuon tuosta renkaat tussuna ja matka seisoo. Minun keho vaatii enemmän kumia kriittisiin kosketuspintoihin.Pyöräilystä puheenollen, haaveissa olisi, jos pääsisi kuluvalla viikolla 8 bar pyöräilykauden korkkaamaan. Pitänee seurailla kelejä.
Pyh, ei kai sentäs. Taidan minäkin tuupata maksimit, eli 8,5 bar, mutta kyllähän se nyt kantaa painavampaakin ukkoa ja akkaa.Oon huomannu olevani aivan liian ihana kahdeksan ilmakehän pyöräilyyn. Tuon tuosta renkaat tussuna ja matka seisoo. Minun keho vaatii enemmän kumia kriittisiin kosketuspintoihin.
Kylläpä sentäs! Yksikin kivi tiellä niin vitunhuuto raikaa ja sisuri lepää koivunoksalla.Pyh, ei kai sentäs. Taidan minäkin tuupata maksimit, eli 8,5 bar, mutta kyllähän se nyt kantaa painavampaakin ukkoa ja akkaa.
Ajjai, alkoipa oikein himottamaan lepposat 6 tunnin pk-lenkit.
Ei vaan kuuluu "panggg" ja kivi lentää kaarella suuntaan X. Ellei puhkea.Kylläpä sentäs! Yksikin kivi tiellä niin vitunhuuto raikaa ja sisuri lepää koivunoksalla.
Paul Allenin paatti parkkeeras joskus kämpän viereen Turussa. Ihan näppärän kokonen paatti navigoida jokipaattina.Mitä noille oligarkkien veneille kun takavarikoidaan? Ei kai noita voi valtiot myydä, tai kuka miljardööreistä uskaltaa ostaa puolella miljardilla abrahaamitsovin veneen?
Mulla ehdotus: valtio vois lainata noita kaupungeille, jotka käyttää siihen asti kun hommat selkiää. Esim jonkun pienemmän paatin vois ottaa Poriin jokilaivaksi. Kaupunki seilais Keskusta-Yyteri-Keskusta väliä. Toisinaan kävis noilla ulkoilu-saarilla. Joksu sopiva reittimaksu jolla kattaa henkilökuntaa ja löpöä. Näin pysyis paatit kondiksessakin.
Turussakin pari kertaa käyny vepsän saarella. Hieno paikka (jossei hanhet paskois), mutta sillä kämäsellä paatilla joutuu menee.
Omia kun kuitenkin puhutaana puolen vuoden jutuista niin tulee turhan hintoihin vuokratyypit.Haetko ihan omia työntekijöitä vai oletko käyttänyt vuokrahessuja?