Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen yrittänyt lukea vanhaa testamenttia, en tainnut päästä ihan puoleen väliin.

Samoin koraanin suomenkielistä käännöstä, en muista miksi sitä sanottiin. Se jäi ehkä 1/4 tasolle.

Minä olen lukenut molemmat kannesta kanteen. Ja Uuden Testamentin myös. Siitä on kyllä parikymmentä vuotta aikaa, olisi mielenkiintoista ottaa uusintaluku kaikista jos joskus saisi kerättyä motivaatiota.

@Joxuz

Perkules tää on sitten heti seuraavalla viikolla sen Parolan keikauksen jälkeen.

Kävin tuossa ajelulla ja huomasin että oli taas tullut useampi 100m pitkä vuokravarastohalli, mihin ihmeeseen niitä on alettu tarvitsemaan kun nyt 2000-luvulla tullut kuin sieniä sateella joka paikkaan mutta ei niitä ennen ollut?
Lahdessakin ainakin 50kpl julmetun isoja halleja tullut tänä aikana ja yhteen mahtuu varmaan se 30-50 erillistä tilaa.

Screenshot_20220319-161357__01.jpg

Lissulle sarjakuvalehti

Minä olen lukenut molemmat kannesta kanteen. Ja Uuden Testamentin myös. Siitä on kyllä parikymmentä vuotta aikaa, olisi mielenkiintoista ottaa uusintaluku kaikista jos joskus saisi kerättyä motivaatiota.

Varmaankin hyvä olla Johtajan tuotanto luettuna alle tuollaiseen urakkaan lähtiessä, ettei mene moraalinen kompassi sekaisin.

Ja kolminkertainen hinta vs. F1 TV Pro.
Tietty jos muutakin Viaplay tarjontaa katselee niin sit eri asia.
Joo, on kallis, mutta muu tarjonta + ossi oikarinen. Ja on mulla siihen varaa. :)

Ja kuka sano että verrari paalulla?

e: aika paljon verrarikoneita top kyNpissä

Esishoussa Lewis sano että joka pohjaaminen autolla on joku 7-8G isku rankaan. Ja miten noi poNputtaa. Ennustan välilevypullistumia kauden mittaan.

Esishoussa Lewis sano että joka pohjaaminen autolla on joku 7-8G isku rankaan. Ja miten noi poNputtaa. Ennustan välilevypullistumia kauden mittaan.
Voiko iskua mitata G-voimilla? Varmaan voi mutta tuntuu vähän hassulta, toisaalta onhan sekin liikesuunnan muutosta mutta kuitenkin.

Voiko iskua mitata G-voimilla? Varmaan voi mutta tuntuu vähän hassulta, toisaalta onhan sekin liikesuunnan muutosta mutta kuitenkin.
Hidastuvuus-kiihtyvyys. Kuinka nopeesti liike alaspäin pysähtyy ja lähtee taas ylös. Sitähän tuo on, G. Montako kertaa "normaalikiihtyvyys".

Noillahan noita kolhuja tuolla aina mitataan. e: eikö Grosjeanin taannoinen mälli oli joku 50G?

e: en keksi oikein parempaakaan yksikköä

Back
Ylös Bottom