Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai se ole, kuin kävellä lihatiskille ja pyytää tilaan?e: hittoku saiski possun poskea jostaki, siitä tulee hullun hyvää kun vähän savustelee ja hauduttaa padassa. EriNomaista tacolihaa esmes.
Liikaa vaivaa. Atrian nettikaupasta sai joskus possun poskea, nyt saa nautaa. Hyvää siitäkin tulee kun rauhassa tekee.Ei kai se ole, kuin kävellä lihatiskille ja pyytää tilaan?
Näin ainakin täällä toimii. Kai sielläkin. Samaan tyyliin tilailin yli 10 v sitten eri ribsejä, kun niitä ei vielä tiskillä näkynyt. Tai siipiä edelleenkin. Ja possunposkee.

Seuraavaksi sitten suviseuroihin?
Minä suuntaan sinne ennen pääsiäistä. Jos sais koulutuksen ohessa suksittua jonkin verran. Ei mene 1000 km tänä talvena mitenkään päin rikki, lumet sulaa liian vauhdilla. Aamulla suksin 2 h 45 min.Leville. Joku mitä lie 10h autossa..
Ehkä kerran pari, jos kykenis hiihtämään. Muuten sit jotain muuta aktiviteettia.Minä suuntaan sinne ennen pääsiäistä. Jos sais koulutuksen ohessa suksittua jonkin verran. Ei mene 1000 km tänä talvena mitenkään päin rikki, lumet sulaa liian vauhdilla. Aamulla suksin 2 h 45 min.
Mäni jo viime viikolla. Jos sais 1500 täyteen, mut vähän turhan lämpösiltä näyttä kelit.Minä suuntaan sinne ennen pääsiäistä. Jos sais koulutuksen ohessa suksittua jonkin verran. Ei mene 1000 km tänä talvena mitenkään päin rikki, lumet sulaa liian vauhdilla. Aamulla suksin 2 h 45 min.
Hyvät kilometrit!Mäni jo viime viikolla. Jos sais 1500 täyteen, mut vähän turhan lämpösiltä näyttä kelit.
Normifarkut oli loppu, joutui pistämään enemmän tukaatteja menemään:
![]()
Varusteleka taktiset farkut - Varusteleka.com
Tavallisiksi farkuiksi naamioidut joustavat käyttöhousut, joissa onnistuvat toiminnalliset ninjatemput sekä kaikki muukin oleminen.www.varusteleka.fi