Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

lähtisivätköhän he seurakseni rokkenroll GAYkalle?

C17DC776-AC44-49BF-AFDF-AE2366998675.webp

kuntit, ulkona lämmintä 5,7 astetta

jää pitkät kalsarit kotiin, kun lähten ulosteelle!

#keväänmerkkejä

Olen yrittänyt lukea vanhaa testamenttia, en tainnut päästä ihan puoleen väliin.

Samoin koraanin suomenkielistä käännöstä, en muista miksi sitä sanottiin. Se jäi ehkä 1/4 tasolle.

Hulluja kirjoja, voisi koittaa joskus uusiksi. Olisikohan äänikirja parenpi, lukien ainakin aika tuskaa.

e: hittoku saiski possun poskea jostaki, siitä tulee hullun hyvää kun vähän savustelee ja hauduttaa padassa. EriNomaista tacolihaa esmes.
Ei kai se ole, kuin kävellä lihatiskille ja pyytää tilaan?

Näin ainakin täällä toimii. Kai sielläkin. Samaan tyyliin tilailin yli 10 v sitten eri ribsejä, kun niitä ei vielä tiskillä näkynyt. Tai siipiä edelleenkin. Ja possunposkee.

Ei kai se ole, kuin kävellä lihatiskille ja pyytää tilaan?

Näin ainakin täällä toimii. Kai sielläkin. Samaan tyyliin tilailin yli 10 v sitten eri ribsejä, kun niitä ei vielä tiskillä näkynyt. Tai siipiä edelleenkin. Ja possunposkee.
Liikaa vaivaa. Atrian nettikaupasta sai joskus possun poskea, nyt saa nautaa. Hyvää siitäkin tulee kun rauhassa tekee.

Screenshot_20220319-114031_QuickPic.webp

Minä suuntaan sinne ennen pääsiäistä. Jos sais koulutuksen ohessa suksittua jonkin verran. Ei mene 1000 km tänä talvena mitenkään päin rikki, lumet sulaa liian vauhdilla. Aamulla suksin 2 h 45 min.
Ehkä kerran pari, jos kykenis hiihtämään. Muuten sit jotain muuta aktiviteettia.

Tai sit vaan märkää pupissa.

Nyt: Oulu ja sapuskata. Pulkkilan Alkosta viskiä lääkkeeksi.

Minä suuntaan sinne ennen pääsiäistä. Jos sais koulutuksen ohessa suksittua jonkin verran. Ei mene 1000 km tänä talvena mitenkään päin rikki, lumet sulaa liian vauhdilla. Aamulla suksin 2 h 45 min.
Mäni jo viime viikolla. Jos sais 1500 täyteen, mut vähän turhan lämpösiltä näyttä kelit.

Koskas seekkerillä olikaan syntymän muistopäivä?

Back
Ylös Bottom