Uskooko kukaan?Ainakin voin sanoa, että minä se en ollut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskooko kukaan?Ainakin voin sanoa, että minä se en ollut.
Täällä vaan puklattu. Toinen saa pakkinsa jotenkin jumiin, ettei saa paskottua, niin sitten puklaa, että pääsee paskomaan. Ja on ainut eläin, jonka oon nähny tekevän oman jalkansa kokoisen paskan.Kissa aiheesta päästäänkin sopivasti aiheeseen, oma kissa juuri kusi peittoni päälle joka oli päälläni. Ainakin voin sanoa, että minä se en ollut.
Tätä ei ole pitkään aikaan tapahtunut, kun en itse peittoa pese niin usein, mutta aina kun peset peiton niin kissa hakeutuu siihen kuselle. Muuten käy kyllä laatikossa.
Jumankekka. Ens viikolla kolme päivää kämppä tyhjänä. Mitä kaikkee sitä keksis kolmestaan kissojen kanssa?
Zero points
Sokka irti ja lopputulos näkyy videolla.Zero points
Minäpä kerron
Ensimmäisenä päivänä punttien nosto, palautusjuomana sikspäkki. Toisena päivänä pilkkireissu, palautusjuomana sikspäkki. Kolmantena päivänä pilkkireissu, palautusjuomana sikspäkki.
Neljäs viides ja kuudes päivä syödään ahventa.
Ten points!
Ommuute melkonen qtamo.Tajusin, että tänään saattaapi olla tämän talven viimeinen mahdollisuus hiihtää kuutamossa, joten piti vielä lähteä suksimaan. Oli hieno keli!
Aina on hyvä syyttää kissaa.Uskooko kukaan?
Mies oli syyllistynyt teoista ensimmäiseen vain päivä 18-vuotissyntymäpäiviensä jälkeen marraskuussa 2018. Mies oli raiskannut 15-vuotiaan tytön kahdesti. Vain päivää myöhemmin mies oli aloittanut seksisuhteen 14-vuotiaan tytön kanssa.
tekniikanmaailma.fi
Minä ainakin etin pajan joka ottaa sen ajonesto automatiikan täpin pois, autohan sitä ei tartte toimiakseen, on vain katalysaattoriin liittyvä lisäaine.Täällä monta koneäijää niin mikä poru tosta adbluesta? Eiks tuo oo päästöjen takia? Konneet toimii ilimanki? Sitä vaan että jos se ny loppuu niin eikö sais päivitettyä softaa että nakuttaa ilman tuota nestettäkin vai hajooko siinä joku?
Juu laki velvottaa, mutta jos huoltovarmuus on uhattuna niin kirjotellaan uusia lakeja. (Ei tämä tietysti Suomessa näin toimi. Vaatis usean vuoden pähkäilyn ja monta työryhmää).
Täällä monta koneäijää niin mikä poru tosta adbluesta? Eiks tuo oo päästöjen takia? Konneet toimii ilimanki? Sitä vaan että jos se ny loppuu niin eikö sais päivitettyä softaa että nakuttaa ilman tuota nestettäkin vai hajooko siinä joku?
Juu laki velvottaa, mutta jos huoltovarmuus on uhattuna niin kirjotellaan uusia lakeja. (Ei tämä tietysti Suomessa näin toimi. Vaatis usean vuoden pähkäilyn ja monta työryhmää).