Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kissa aiheesta päästäänkin sopivasti aiheeseen, oma kissa juuri kusi peittoni päälle joka oli päälläni. Ainakin voin sanoa, että minä se en ollut.

Tätä ei ole pitkään aikaan tapahtunut, kun en itse peittoa pese niin usein, mutta aina kun peset peiton niin kissa hakeutuu siihen kuselle. Muuten käy kyllä laatikossa.
Täällä vaan puklattu. Toinen saa pakkinsa jotenkin jumiin, ettei saa paskottua, niin sitten puklaa, että pääsee paskomaan. Ja on ainut eläin, jonka oon nähny tekevän oman jalkansa kokoisen paskan.

avf5b.webp

Jumankekka. Ens viikolla kolme päivää kämppä tyhjänä. Mitä kaikkee sitä keksis kolmestaan kissojen kanssa?

Zero points

Minäpä kerron

Ensimmäisenä päivänä punttien nosto, palautusjuomana sikspäkki. Toisena päivänä pilkkireissu, palautusjuomana sikspäkki. Kolmantena päivänä pilkkireissu, palautusjuomana sikspäkki.

Neljäs viides ja kuudes päivä syödään ahventa.
Sokka irti ja lopputulos näkyy videolla.

Mies oli syyllistynyt teoista ensimmäiseen vain päivä 18-vuotissyntymäpäiviensä jälkeen marraskuussa 2018. Mies oli raiskannut 15-vuotiaan tytön kahdesti. Vain päivää myöhemmin mies oli aloittanut seksisuhteen 14-vuotiaan tytön kanssa.

Voi kyynel.

#poliittisestiepäkorrekti
#sorrynotsorry

Jos pitäisi vielä miettiä reissuhommia ilman sähköä niin saattaisi olla että agrikaattori jäisi ostamatta, aika suolainen hinta 3600€ mutta kaikki polttoaineet sun muut kun laskee niin maksaa siinä suhteessa itseään takaisin.

Se kun heräät 03:45 ja tajuat tehneesi edellisenä päivä virheen. Ja sitten et saakkaan enää unta kun ahdistaa ettei kukaan ehdi töihin, huomaa tuotostasi ja käytä sitä omiin hommiinsa jolloin virhe kasvaisi exponentiaalisesti ja vaatisi ison jengin korjaamiseen.

Täällä monta koneäijää niin mikä poru tosta adbluesta? Eiks tuo oo päästöjen takia? Konneet toimii ilimanki? Sitä vaan että jos se ny loppuu niin eikö sais päivitettyä softaa että nakuttaa ilman tuota nestettäkin vai hajooko siinä joku?

Juu laki velvottaa, mutta jos huoltovarmuus on uhattuna niin kirjotellaan uusia lakeja. (Ei tämä tietysti Suomessa näin toimi. Vaatis usean vuoden pähkäilyn ja monta työryhmää).

Täällä monta koneäijää niin mikä poru tosta adbluesta? Eiks tuo oo päästöjen takia? Konneet toimii ilimanki? Sitä vaan että jos se ny loppuu niin eikö sais päivitettyä softaa että nakuttaa ilman tuota nestettäkin vai hajooko siinä joku?

Juu laki velvottaa, mutta jos huoltovarmuus on uhattuna niin kirjotellaan uusia lakeja. (Ei tämä tietysti Suomessa näin toimi. Vaatis usean vuoden pähkäilyn ja monta työryhmää).
Minä ainakin etin pajan joka ottaa sen ajonesto automatiikan täpin pois, autohan sitä ei tartte toimiakseen, on vain katalysaattoriin liittyvä lisäaine.
Mulla menee vissiin se 1l/1000km ja lienee joku keskiarvo? Ihmiset kun hamstraa useamman kympin pönikän niin kai ne jossain vaiheessa tajuaa että ajelee seuraavankin vuoden niillä varastoilla.
Tuotahan tehdään Suomessa mutta se urea tulee neukkulasta, voisin väittää että sitä on jo tulossa jostain muualta tänne tai sitten itse valmista litkua.
Kriittisessä tilanteessa teen iskun hiittiksen kätkölle.

Jahas, anus putkinen iloitsee kun kusi ei virtaa neukkulasta, riemu pienestäkin.
1647588038708.webp

Viimeksi muokattu:

henkilöautot ei ainakaan lähde käyntiin jos kusi loppu #degröna ((jos olen ymmärtänyt oikein) Minähän poltan ysikasia onely niin riiselit ei kinosta)

ja jos tulisi poikkeuslaki, että saa koodata pois käytöstä tilapäisesti, mieti: mitkä jonot/ruuhkat pajoilla koodaukseen, kun kaikilla tietysti kiire ja heti pitäis saada ja huomenna pitäis lappiin lähteä

älä mieti

Back
Ylös Bottom