Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG-20220317-WA0001.webp

Menee kummin vaan. Helppo vetästä pieni siipale livenä pahimpaan nälkään tai sit juuston kanssa uuniin ja sen jälkeen sinapilla huiviin.

Aijaa? En minä tommoisista oo kuullu. Ehkä en jotain hipsteriraakatummasuklaata jääkaappiin tunkis, mutta noi Fazerin maitosuklaat ainakin toimii kylmänä :D
Mulle on sanottu, että niiden maku ja haju muuttuu herkästi. Jääkaapista voi ottaa muista ruoista makua ja hajua itseensä. Eikä moni tyykkää siitä, että jääkappi kylmä hieman kovettaa suklaata.

Toisaalta makuasia, suklaa on kuitenkin itsellä sellainen joka tulee syötyä nopeasti pois, että eipä sitä kauaan tule säilöttyäkään.

Viimeksi muokattu:
Huonoa aikaa tämmöisille, mutta menköön nyt, kun kissiaiheinen:

cat_might_invade_poland-jpg.795606
Kissa aiheesta päästäänkin sopivasti aiheeseen, oma kissa juuri kusi peittoni päälle joka oli päälläni. Ainakin voin sanoa, että minä se en ollut.

Tätä ei ole pitkään aikaan tapahtunut, kun en itse peittoa pese niin usein, mutta aina kun peset peiton niin kissa hakeutuu siihen kuselle. Muuten käy kyllä laatikossa.

Back
Ylös Bottom