Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sinänsä hauskaa että melkon varastolle on 500m matkaa.
Olen käynyt tuhoamassa siellä 1000 litraa täysin käyttökelpoista viiniä viemäriin, en muista miksi mutta joku typerä tullijuttu kun tullin äijä oli mulkkaamassa että homma hoidetaan perusteellisesti.
En tiedä meneekö homma vieläkin noin, että erän mennessä syystä tai toisesta pieleen, niin hävittämistä pitää kutsua tullin tyyppi valvomaan. Tuosta syystä moni pikkupanimo myy myös omia liköörejään, kun vaihtoehto viemärille on teettää erästä kirkasta ja tehdä siitä joku likööri tms. myytäväksi. Ei siitäkään vaihtoehdosta kai ihan älyttömiä noille jää käteen, mutta sentään jotain vs. tullin palkkio + viemäri.

En tiedä meneekö homma vieläkin noin, että erän mennessä syystä tai toisesta pieleen, niin hävittämistä pitää kutsua tullin tyyppi valvomaan. Tuosta syystä moni pikkupanimo myy myös omia liköörejään, kun vaihtoehto viemärille on teettää erästä kirkasta ja tehdä siitä joku likööri tms. myytäväksi. Ei siitäkään vaihtoehdosta kai ihan älyttömiä noille jää käteen, mutta sentään jotain vs. tullin palkkio + viemäri.
Mun mielestä oli joku tuontierä ja veikkaan että liittyy veroihin joita tulli myös osaltaan valvoo, oli ihan lasipulloja ne.
Roudasin sinne paikalle ruuvilla toimivan jätepuristimen, ruuvi rikkoi hyvin pullot ja lasi meni konttiin, viini valui pihan sadevesikaivoon iloisesti.

Mikä se sellainen lääkäri on joka ei Aku Ankkaa lue? Tai myönnä sitä.

View: https://vm.tiktok.com/ZML5U2wMU/

Tilanne on paha.

Screenshot_20220317-113200_QuickPic.jpg

e: AkuAnkat tulee vain ortopedian kirjastoon

Klo 13 pitkä aika ajanvarauksen tiedossa, eli vähintään 90 min.
Klo 14 tulossa seuraava asiakas.
Klo 12 aika suljettu, koska klo 13 pitkä vastaanotto.
Kysyin onko klo 13 asiakas tulossa ennen klo 13, koska klo 12 aika suljettu.
Ei ole tulossa aikaisemmin.

Logiikka. Meni rautalangan vääntämiseksi.
Opetetaanko tuo logiikka jossain sihteeri/hoitajakoulussa?

Mulla tänään 920 aika blokattu, koska ylimääräinen potilas. Klo 12.20. 🤦‍♂️

Olitko jääny monesti luokalle?

Hehe
Kerran saanut seiskalla ehdot ja sekin venäjästä, kiinnosti hirmusti silloin se aihe.
Yläasteella jo vedin kuin sieni alkoholia, aina piti keksiä kaikkea mahdollista että sai kassillisen olutta perjantaina ja yhtenä hyvänä keinona oli muiden uunottaminen.
Kaapista mummon sekomehua, sekaan sokeria ja hiivaa. Varmaan kätevintä tässä oli että vanhemmat sponssas kaiken, ei onnistuisi nykyjonneilta ilman internetsiä kuten minula ja aina ollut melko hyvä soveltamaan eri asioita.
Kyllä ne kaverit oli ihan tööt siitä ja toki ihan hirveessä ropelissa, muistan kun aina kehuivat kuinka oksentaa vaaleanpunaisia makarooneja kun se mehu oli punaista.

Ei ikinä uskoisi kuinka vaikeaa voi olla jonkun käyttää lihashuollossa rullaa...
Fyssari laittoi muksun tekemään sillä muutamaa yksinkertaista juttua ja esim. ihan perus pakaran käsittelyä niin ei saatana, mulla palaa ihan totaalisesti käpy kun koitan näyttää ja selittää miten siinä ollaan ja tehdään niin ei...
Vihaan lapsia.

Opetetaanko tuo logiikka jossain sihteeri/hoitajakoulussa?

Mulla tänään 920 aika blokattu, koska ylimääräinen potilas. Klo 12.20. 🤦‍♂️
Se on kans kiva, kun joku päivä ängetty liian täyteen ja seuraavana päivänä vapaita aikoja.
Tai kun itse sulkee iltapäivältä aikoja, että saa ylityötunteja pois, niin annetaan samalle 15 min soittoajalle vaikkapa viisi soittoa just enne suljettuja aikoja.

#energiaa

-8,4kg all time high luvusta ja -3,0 tavoitteiden asettamispäivästä. Saa tankata energiaa. Tänään 1h kuntopotku päälle 1h maga, niin siinä sitä kuluu.

edit voi iesus että oli hyvää. Eisiitä tosin nauttinu. Kuoriminen kesti kauemmin kuin syöminen. Jäi muisto kuitenkin.

Back
Ylös Bottom