Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä meneekö homma vieläkin noin, että erän mennessä syystä tai toisesta pieleen, niin hävittämistä pitää kutsua tullin tyyppi valvomaan. Tuosta syystä moni pikkupanimo myy myös omia liköörejään, kun vaihtoehto viemärille on teettää erästä kirkasta ja tehdä siitä joku likööri tms. myytäväksi. Ei siitäkään vaihtoehdosta kai ihan älyttömiä noille jää käteen, mutta sentään jotain vs. tullin palkkio + viemäri.Sinänsä hauskaa että melkon varastolle on 500m matkaa.
Olen käynyt tuhoamassa siellä 1000 litraa täysin käyttökelpoista viiniä viemäriin, en muista miksi mutta joku typerä tullijuttu kun tullin äijä oli mulkkaamassa että homma hoidetaan perusteellisesti.
Mun mielestä oli joku tuontierä ja veikkaan että liittyy veroihin joita tulli myös osaltaan valvoo, oli ihan lasipulloja ne.En tiedä meneekö homma vieläkin noin, että erän mennessä syystä tai toisesta pieleen, niin hävittämistä pitää kutsua tullin tyyppi valvomaan. Tuosta syystä moni pikkupanimo myy myös omia liköörejään, kun vaihtoehto viemärille on teettää erästä kirkasta ja tehdä siitä joku likööri tms. myytäväksi. Ei siitäkään vaihtoehdosta kai ihan älyttömiä noille jää käteen, mutta sentään jotain vs. tullin palkkio + viemäri.
Mikä se sellainen lääkäri on joka ei Aku Ankkaa lue? Tai myönnä sitä.
View: https://vm.tiktok.com/ZML5U2wMU/

Opetetaanko tuo logiikka jossain sihteeri/hoitajakoulussa?Klo 13 pitkä aika ajanvarauksen tiedossa, eli vähintään 90 min.
Klo 14 tulossa seuraava asiakas.
Klo 12 aika suljettu, koska klo 13 pitkä vastaanotto.
Kysyin onko klo 13 asiakas tulossa ennen klo 13, koska klo 12 aika suljettu.
Ei ole tulossa aikaisemmin.
Logiikka. Meni rautalangan vääntämiseksi.
Hö.. no voiko muut käydä sieltä lainaamassa?
Ei missään tapauksessa.Hö.. no voiko muut käydä sieltä lainaamassa?
Olitko jääny monesti luokalle?Oon tehnyt kiljua yläasteella, myin sen luokkakavereille ja hain olutta kaupasta
Kerran saanut seiskalla ehdot ja sekin venäjästä, kiinnosti hirmusti silloin se aihe.Olitko jääny monesti luokalle?
Hehe
Nyt on
Se on kans kiva, kun joku päivä ängetty liian täyteen ja seuraavana päivänä vapaita aikoja.Opetetaanko tuo logiikka jossain sihteeri/hoitajakoulussa?
Mulla tänään 920 aika blokattu, koska ylimääräinen potilas. Klo 12.20.![]()
#energiaa