Meditaatiosta tuli mieleen, Roganin potkastissa oli hyvä vieras höpöttämässä juuri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meditaatiosta tuli mieleen, Roganin potkastissa oli hyvä vieras höpöttämässä juuri
Mää en oo noihin HB:ihin koskaan viittiny lähteä.. Vaikka kuulemma laatu on tullut alkuajoista paljon ylöspäin.Mulla oli joskus päähänlyöntikitarana sellanen Thomannin Harley Benton -kopio. Siinäkin ihan kiva soundi sellaseks, mutta ei oikeen pitäny virettä ja kaulakin eli aika maukkaasti.
e. Ostin joskus juhannukseks sen, ei montaa kymppiä maksanu. Nuotioon ei sentään sillä reissulla päätyny.
Vanhat esikammiodieselit kyllä. MB 123 jne.Eikös diisseli käy oikeastaan millä tahansa öljyllä...?
Mulla on sellanenMää en oo noihin HB:ihin koskaan viittiny lähteä.. Vaikka kuulemma laatu on tullut alkuajoista paljon ylöspäin.
Kakkosakkarina ollu Yammun LL6. Katotaan, pitääkö myydä pois, että saa tuon Martinin kuoletettua. Et sattus tartteen? :D Noi on oikeasti hyviä pelejä.
Eiku perkeles, säähän taisit tuosta kirjoitellakin, kun olit tuota ostamassa. Noi on mainioita hintalaatupelejä.Mulla on sellanen![]()
Tältä foorumilta löytyy legioonankomentaja Invisus Nussimus Maximus.Neljän tähden kenu telkkarissa ykkösellä. Montaa isompaa päälikköä ei suomesta mahda löytyä.
Asennnnnn-to!Tältä foorumilta löytyy legioonankomentaja Invisus Nussimus Maximus.
Niin se tapakulttuuri muuttuu. Töihin kun palkataan uusia nuoria työntekijöitä, niin huomenta ei enää aamuisin sanota. Mikä vanhemmalle väellä tulee automaattisesti. Kun itse toivottaa huomenet, niin jotain mutinaa sieltä takaisin tulee. Salillakin tottakai tervehdin oli tuttu tai ei. Perusjuttuja15 vuoden jälkeen ryhdistäydyin ja kävin ostamassa oikeudet ISOLLE salille ja nyt muutaman kerran siellä käyneenä voi vain todeta, että on maailma muuttunut tässäkin. Ihmiset tulee ovesta sisään eikä tervehdi?? En ole siellä kavereita hakemassa mutta meikäläiselle opetettu tällaisissa tilanteissa, että tervehdi reippaasti ei vaatisi mitn muuta niin olisi paljon tervetulleempi olo uuteen paikkaan.
Hyvät viskit on pullotettuja aikoja sitten. Ei haittaa nykyviljat. Juokaamme siis viskiä.Arvatkaas mitä pitää lähteä hamstraamaan!