Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

DY26Bxw.png

Eilen oli auringonkukkaöljyt lopussa ja nyt adblue, mistä nämä jutut saa aina alkunsa kun eihän nyt parissa viikossa yksinkerteisesti voi tapahtua mitään mullistavaa?
Vessapaperia varmaan hamstereilla vieläkin nurkat täynnä niin vaihtaneet kohdetta.
Vanha kunnon pula-aika koittamassa.

Nesteeltä tuli joku tiedote tuosta adbluesta että toimitusvaikeuksia.

Sääennuste tosin näyttää että kewät tulossa, voi sitten pitää lomia ja keskittyä oleellisempiin asioihin. Kuten esim hitsaus.

Loppuu ne rilluttelut kohta kun ad-bluet on loppu, montahan sataa litraa parhaat varaa?
E: Ha, mullahan onkin yksi kympin pätikkä kun siinä ei ollutkaan sitä kaatonokkaa mukana ja halusin saada ne täyteen, onnenpekka.
Pitääkin muistaa siirtää kannu fuhferbunkkeriin.
Tehojahan se vain rajoittaa, siirrytään burniksista cruisailuun.

@futhermucker halvahko netin läräys tänään: läks tilaukseen käytetty Martinin 00-18. Mut pakko tuo oli nappasta, kun ei noita saa tällä hetkellä uutena kuin hirveellä oottelulla, jos silläkään.

Pitääkin vastapainoksi potkia tota omaa rojua myyntiin..

Jooh, ristus, että oon himoinnu tommosta pitkään. Mulla on ollu alunperin käsitys, että ruusupuu on se ns. ykkössoitinpuu, mutta mitä enemmän näitä selvittelin ja koitin videoilta kuunnella, niin kyllä vaan tuo mahonkikoppa kuulostaa omaan korvaan paremmalta. Nuotit soi vähän tavallaan terävämmin ja selkeämmin, vaikka toisaalta ei oo sit ihan niin rikkaita yläsäveliä.

Pitäs perjantaiks olla täällä. Kerkee päivän räplätä, kun lauantaina lähtö Lappiin. Siellä sit tietty joku rinnetapahturma ja kädet poikki, niin maistuis.

Jooh, ristus, että oon himoinnu tommosta pitkään. Mulla on ollu alunperin käsitys, että ruusupuu on se ns. ykkössoitinpuu, mutta mitä enemmän näitä selvittelin ja koitin videoilta kuunnella, niin kyllä vaan tuo mahonkikoppa kuulostaa omaan korvaan paremmalta. Nuotit soi vähän tavallaan terävämmin ja selkeämmin, vaikka toisaalta ei oo sit ihan niin rikkaita yläsäveliä.

Pitäs perjantaiks olla täällä. Kerkee päivän räplätä, kun lauantaina lähtö Lappiin. Siellä sit tietty joku rinnetapahturma ja kädet poikki, niin maistuis.
Mulla oli joskus päähänlyöntikitarana sellanen Thomannin Harley Benton -kopio. Siinäkin ihan kiva soundi sellaseks, mutta ei oikeen pitäny virettä ja kaulakin eli aika maukkaasti.

e. Ostin joskus juhannukseks sen, ei montaa kymppiä maksanu. Nuotioon ei sentään sillä reissulla päätyny.

Loppuu ne rilluttelut kohta kun ad-bluet on loppu, montahan sataa litraa parhaat varaa?
E: Ha, mullahan onkin yksi kympin pätikkä kun siinä ei ollutkaan sitä kaatonokkaa mukana ja halusin saada ne täyteen, onnenpekka.
Pitääkin muistaa siirtää kannu fuhferbunkkeriin.
Sinänsä mielenkiintoista jos oikeasti tuo litku alkaisi olemaan kortilla, mulla nykyinen tähtikeula ja edellinen ooppeli ilmoitti että käynnistys estetään xxx kilometrin kuluttua mikäli kusineste alkaa olemaan aivan finaalissa. Suostuuko merkkihuolto tuossa tapauksessa koodaamaan järjestelmän pois käytöstä jos ei ole litkua mitä lisätä?
Muutenhan tuon systeemin poistaisi käytöstä mutta kun työsuhdeajoneuvo niin eipä kehtaa omia virityksiä väkerrellä.

Sinänsä mielenkiintoista jos oikeasti tuo litku alkaisi olemaan kortilla, mulla nykyinen tähtikeula ja edellinen ooppeli ilmoitti että käynnistys estetään xxx kilometrin kuluttua mikäli kusineste alkaa olemaan aivan finaalissa. Suostuuko merkkihuolto tuossa tapauksessa koodaamaan järjestelmän pois käytöstä jos ei ole litkua mitä lisätä?
Muutenhan tuon systeemin poistaisi käytöstä mutta kun työsuhdeajoneuvo niin eipä kehtaa omia virityksiä väkerrellä.
Mietin ihan samaa mutta eiköhän niitä pajoja ala löytymään puskaradion kautta jotka tekee tuon, katsastukseen sitten takaisin.
En tiedä onko totta mutta jostain mulle on jäänyt päähän että se systeemi saattaa kärsiä ellei siellä ole sitä litkua? En tiedä miten itsellä on tuo ajonesto mutta 2016 Audi niin voipi hyvinkin olla tai sitten ei. Kai jotkut näppärät osaa sanoa myös mitä muuta nestettä sinne voisi tunkea vaikka ei olisi sitä ureaa siinä, kesällä tuskin onkelma mutta talvella sitten toinen juttu.

Back
Ylös Bottom