Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt.
Avopotta ja tollanen tyylikäs maski. Viiksethän sulta jo löytyy.tottahan toki tuon kanssa menisi myös koko ajovarustus uusiksi, ehkä hanskat voisi käydä nykyiset
Ei kannata. Ihan hirveetä kuraa.Lidlin High-Protein Peach-Passion Fruit -rahka (Millbona), 6/5. 0,79e ja 200 g.
Kerrankin riskinotto kannatti.
Ole!
Vanha kunnon pula-aika koittamassa.Eilen oli auringonkukkaöljyt lopussa ja nyt adblue, mistä nämä jutut saa aina alkunsa kun eihän nyt parissa viikossa yksinkerteisesti voi tapahtua mitään mullistavaa?
Vessapaperia varmaan hamstereilla vieläkin nurkat täynnä niin vaihtaneet kohdetta.
Olet väärässä!Ei kannata. Ihan hirveetä kuraa.
Tehojahan se vain rajoittaa, siirrytään burniksista cruisailuun.Loppuu ne rilluttelut kohta kun ad-bluet on loppu, montahan sataa litraa parhaat varaa?
E: Ha, mullahan onkin yksi kympin pätikkä kun siinä ei ollutkaan sitä kaatonokkaa mukana ja halusin saada ne täyteen, onnenpekka.
Pitääkin muistaa siirtää kannu fuhferbunkkeriin.
ei se mitään, mutta lavvantaina nousee Saarnamies lavalle
Oijoi@futhermucker halvahko netin läräys tänään: läks tilaukseen käytetty Martinin 00-18. Mut pakko tuo oli nappasta, kun ei noita saa tällä hetkellä uutena kuin hirveellä oottelulla, jos silläkään.
Pitääkin vastapainoksi potkia tota omaa rojua myyntiin..
Jooh, ristus, että oon himoinnu tommosta pitkään. Mulla on ollu alunperin käsitys, että ruusupuu on se ns. ykkössoitinpuu, mutta mitä enemmän näitä selvittelin ja koitin videoilta kuunnella, niin kyllä vaan tuo mahonkikoppa kuulostaa omaan korvaan paremmalta. Nuotit soi vähän tavallaan terävämmin ja selkeämmin, vaikka toisaalta ei oo sit ihan niin rikkaita yläsäveliä.Oijoi![]()
Mulla oli joskus päähänlyöntikitarana sellanen Thomannin Harley Benton -kopio. Siinäkin ihan kiva soundi sellaseks, mutta ei oikeen pitäny virettä ja kaulakin eli aika maukkaasti.Jooh, ristus, että oon himoinnu tommosta pitkään. Mulla on ollu alunperin käsitys, että ruusupuu on se ns. ykkössoitinpuu, mutta mitä enemmän näitä selvittelin ja koitin videoilta kuunnella, niin kyllä vaan tuo mahonkikoppa kuulostaa omaan korvaan paremmalta. Nuotit soi vähän tavallaan terävämmin ja selkeämmin, vaikka toisaalta ei oo sit ihan niin rikkaita yläsäveliä.
Pitäs perjantaiks olla täällä. Kerkee päivän räplätä, kun lauantaina lähtö Lappiin. Siellä sit tietty joku rinnetapahturma ja kädet poikki, niin maistuis.
Sinänsä mielenkiintoista jos oikeasti tuo litku alkaisi olemaan kortilla, mulla nykyinen tähtikeula ja edellinen ooppeli ilmoitti että käynnistys estetään xxx kilometrin kuluttua mikäli kusineste alkaa olemaan aivan finaalissa. Suostuuko merkkihuolto tuossa tapauksessa koodaamaan järjestelmän pois käytöstä jos ei ole litkua mitä lisätä?Loppuu ne rilluttelut kohta kun ad-bluet on loppu, montahan sataa litraa parhaat varaa?
E: Ha, mullahan onkin yksi kympin pätikkä kun siinä ei ollutkaan sitä kaatonokkaa mukana ja halusin saada ne täyteen, onnenpekka.
Pitääkin muistaa siirtää kannu fuhferbunkkeriin.
Mietin ihan samaa mutta eiköhän niitä pajoja ala löytymään puskaradion kautta jotka tekee tuon, katsastukseen sitten takaisin.Sinänsä mielenkiintoista jos oikeasti tuo litku alkaisi olemaan kortilla, mulla nykyinen tähtikeula ja edellinen ooppeli ilmoitti että käynnistys estetään xxx kilometrin kuluttua mikäli kusineste alkaa olemaan aivan finaalissa. Suostuuko merkkihuolto tuossa tapauksessa koodaamaan järjestelmän pois käytöstä jos ei ole litkua mitä lisätä?
Muutenhan tuon systeemin poistaisi käytöstä mutta kun työsuhdeajoneuvo niin eipä kehtaa omia virityksiä väkerrellä.