Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vokotilla on suunnilleen tuo sama

+olut

lähes: Minun "elmäni" koostuu nimittäin nukkumisesta, työ:n teosta, kuntoilusalista ja nukkumisesta

yllämainittujen askareiden lomassa ja välissä mietiskelen ajoittain elmän kurjuutta ja vaivun synkkyyteen

keskiolut/tai A/tuopin ääressä istuessa tuo kurjuus on lähes käsinkosketeltavan vahva

lähes: Minun "elmäni" koostuu nimittäin nukkumisesta, työ:n teosta, kuntoilusalista ja nukkumisesta

yllämainittujen askareiden lomassa ja välissä mietiskelen ajoittain elmän kurjuutta ja vaivun synkkyyteen

keskiolut/tai A/tuopin ääressä istuessa tuo kurjuus on lähes käsinkosketeltavan vahva
Kaikki ainekset Kaurismäen elokuvaksi.

Minulla tuohon lisätään #lihavaolo, jonka seurauksena ei voi etes syyä mitä haluaa. Sekä sekalaiset kivut ja kolotukset.

Loppuu ne rilluttelut kohta kun ad-bluet on loppu, montahan sataa litraa parhaat varaa?
E: Ha, mullahan onkin yksi kympin pätikkä kun siinä ei ollutkaan sitä kaatonokkaa mukana ja halusin saada ne täyteen, onnenpekka.
Pitääkin muistaa siirtää kannu fuhferbunkkeriin.

Loppuu ne rilluttelut kohta kun ad-bluet on loppu, montahan sataa litraa parhaat varaa?
E: Ha, mullahan onkin yksi kympin pätikkä kun siinä ei ollutkaan sitä kaatonokkaa mukana ja halusin saada ne täyteen, onnenpekka.
Pitääkin muistaa siirtää kannu fuhferbunkkeriin.
Hallilla näytti olevan 4000 litraa.
Pärjää sillä tovin.

Eilen oli auringonkukkaöljyt lopussa ja nyt adblue, mistä nämä jutut saa aina alkunsa kun eihän nyt parissa viikossa yksinkerteisesti voi tapahtua mitään mullistavaa?
Vessapaperia varmaan hamstereilla vieläkin nurkat täynnä niin vaihtaneet kohdetta.

Back
Ylös Bottom