Humalassa?Minä luultavasti vietin joka viikko yön sairaalassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Humalassa?Minä luultavasti vietin joka viikko yön sairaalassa.
Tais porata sut numeroo isommaksSen takia se olikin hyvä vuosi. Vietin sen suurimmalta osin humalassa.
E. Minulla oli tuona vuonna kuukauden verran nuori porilainen rakastaja. Se oli aikamoista.
No niihän ne tutkimukset sanoo että yön kun päivystää niin vaikutus toimintakykyyn on sama kuin ~1promillen pöhönässä.Humalassa?
TÖRKEE!!Tais porata sut numeroo isommaks![]()
Omat muistukuvat kyseisestä vuodesta:
Mää olen tässä porukassa jotenki huono juopottelemaan.
Ehkä 2007->muistikuvat viimevuodesta, tai alkuvuodesta -22 ovat samat
yhtä tyhjää
Onko vaikka 500 euroa iso raha siitä että menettää kaiken? Minä maksan sen mielellään jos tämä sekoilu saadaan edes viikon nopeammin loppumaan ja jonkun koti, henki tai terveys säästyy sillä.
Näin minäkin ajattelen, hetken tämä kirpaisee mutta 5 vuoden päästä on vain sellainen hyvä me! fiilis jos kaikki menee putkeen. Eikä anneta periksi.30-luvun lopussa testattiin jo, mitä käy kun suurvallasta fantasioivalle vallanhimoiselle hullulle annetaan myöten, ettei "turvassa" olevien maiden oma elämä häiriintyisi. Ei kiitos samaa uudelleen.
Määki, tänä vuonna ei oo vielä tarvinu maistaakaan. Mutta kyllä sitä joskus on kerinny enemmänki.Mää olen tässä porukassa jotenki huono juopottelemaan.
Ne innostuu välillä!Piporadion neurologinen tutkimus jatkuu. Epilepsialääkäri konsultoi. Tulossa runsaasti verikokeita, geenitesti ja selkäydinnestenäyte. Neurologi vaikutti aika innostuneelta.
Selvä kevään merkki kun radio soittaa tätä liian monta kertaa päivässä
"Someday this war's gonna end"Näin minäkin ajattelen, hetken tämä kirpaisee mutta 5 vuoden päästä on vain sellainen hyvä me! fiilis jos kaikki menee putkeen. Eikä anneta periksi.