Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2008 taisin aloitella täysipäiväisemmin raflahommia. Vapaa-aika män kyllä itelläkin aika vahvasti kännissä tuohon aikaan.

Ja löyhästi asiaan liittyen vanha kunnon Rowley Birkin:

muoks. miten vttu nää kaikki on jotain estettyjä, mitä koitan tänne jakaa. Ois joku Aliisian pilleritekno, niin varmaan näkyis suoraan.

Onkohan mulla menkat mutta ollut taas jotenkin herkässä mielentilassa.
Tänään kävin pitkästä aikaa tankkaamassa ja siinä kun alkoi 100 euroa lähestyä summa ja matkaa täyteen tankkiin niin kiroilin asiaa vähän aikaa, sitten kun niitä euroja vilisi silmissä niin mietin että miksi se polttoaineen hinta on niin korkea.
Ei siinä kauaa tarvinnut sitä pohtia niin muistui mieleen sekopää idästä joka keksi alkaa täysin turhaan sotaan, taas vitutti.
Sitten mietin että ne on ne pakotteet jotka nostaa hintaa ja kannattaako, siinä kun ajatusta vei eteenpäin niin kuinka monelta perheeltä Ukrainassa on mennyt aivan kaikki? Kuollut lapsia, sisaria, vanhempia ja ystäviä sekä mennyt työ ja maan joutunut jättämään ja osa pelkää että puoliso kuolee rintamalla kun taistelee tyranniaa vastaan.
Tämä loppuu jossain vaiheessa ja voi olla että moni tavallinen ihminen käy sen kymmen kertaa tankkaamassa tänä aikana, kuinka paljon enempi siinä tulee maksettua yhteensä? 100, 200, 300, 400, 500 euroa?
Onko vaikka 500 euroa iso raha siitä että menettää kaiken? Minä maksan sen mielellään jos tämä sekoilu saadaan edes viikon nopeammin loppumaan ja jonkun koti, henki tai terveys säästyy sillä.

Mää olen tässä porukassa jotenki huono juopottelemaan.

en menisi sanomaa, nykyään neljä olutta rupeaa olemaan jo liikaa

viime la kun join 2 x 0.5 5% + 4 x 0,4 4,7% niin onely hämäriä muistikuvia rokkenrollGAYkasta
kotiin pyöräilystä en muista yhtään mitään

Onko vaikka 500 euroa iso raha siitä että menettää kaiken? Minä maksan sen mielellään jos tämä sekoilu saadaan edes viikon nopeammin loppumaan ja jonkun koti, henki tai terveys säästyy sillä.

30-luvun lopussa testattiin jo, mitä käy kun suurvallasta fantasioivalle vallanhimoiselle hullulle annetaan myöten, ettei "turvassa" olevien maiden oma elämä häiriintyisi. Ei kiitos samaa uudelleen.

30-luvun lopussa testattiin jo, mitä käy kun suurvallasta fantasioivalle vallanhimoiselle hullulle annetaan myöten, ettei "turvassa" olevien maiden oma elämä häiriintyisi. Ei kiitos samaa uudelleen.
Näin minäkin ajattelen, hetken tämä kirpaisee mutta 5 vuoden päästä on vain sellainen hyvä me! fiilis jos kaikki menee putkeen. Eikä anneta periksi.

Piporadion neurologinen tutkimus jatkuu. Epilepsialääkäri konsultoi. Tulossa runsaasti verikokeita, geenitesti ja selkäydinnestenäyte. Neurologi vaikutti aika innostuneelta.
Ne innostuu välillä!

E: Tänään oli perinteinen salitreeni. Ensin 35 min juoksu matolla, sisältäen 2 x 5 min vedot.
Sitten penkkiä, 2x5/70 kovimmat sarjat. Vähän pystypunnerrusta käsipainoilla ja viparit. Varmasti tehokasta.

Se huono puoli on kun liityin ison talon palkkalistoille, että joutuu juopottelee. Tai ainakin likat kovin sitä tyrkyttävät välillä, että odotas vaan kun kesäriennot, syysjuhla ja pikkujoulut tulee. Sitten laitetaan setä invisus juottaen.

Miten te kääntäisitte venäläisen perseenpäristimen lontooksi?
Venäläinen perseenpäristin.
Ei pärise eikä sovi perseeseen.

minkähäntähären Minua ei haluta käyttää hyväksi

Back
Ylös Bottom