Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Riittäis hyvin kun heräis seiskalta. Mutta... Onneksi kelloja käännetään kai kohta, niin herää edes viiden jälkeen.
Minua ei ole koskaan haitannut kellojen siirrto, melkein päinvastoin näin keväällä kun kuitenkin herää aina ajoissa.

Vittu tuo on sairasta herätä ennen kellonsoittoa. Hävetkää.
shm.gif

Ihan uteiliasuuttani kysäisin että kuunteleeko joku noi @Alicia musiikkivideot? Toi on semmosta musaa mistä en tajua mitään.
No nuo @Alicia n on vielä tommosta aika vaikeaa tyylilajiin perehtymättömälle, tyyliin tommosta äänimaalailua yms. tunnelmakamaa. Ainakin siis nuo, jotka ite oon avannut. Ja varsinkin jos on tottunut johonkin valmiiksi pureskeltuun radiorockiin, niin tommonen on todnäk useammalle aika vaikeaa pureskeltavaa.

---

P.S jos joku tietotyöläinen miettiikin custom-näppikseen ryhtymistä, niin kannattaa unohtaa. Menee rahaa 3x valmiiks kasattuun verrattuna ja aivan tolkuton säätö, että vehkeestä saa edes auttavasti toimivan oikeine nappulaleiskoineen, saatika että ois parempi, ku joku tehdaskasattu. Puuh...

Esimies palasi lomalta töihin. Huutelin jo käytävällä ensimmäisen näköhavainnon saatuani, että pitää miettiä minun lomia!
Kohtahan se on taas kesä. Ja lomat. Pitäisi itsekin jossain vaiheessa ilmoittaa esihenkilölle milloin olen lomalla. Hän voi sitten miettiä sitä.

Kai se pitäs kuun vaihteessa itekin kysellä uudelta työnantajalta, että missä vaiheessa sopii lomailla. Vähän eri kuvio tulossa, kun tehdään pienellä porukalla yhtä palvelua versus tää nykyinen 20+ henkilön rojekti, jossa tehdään vähän kaikenlaista.

Oevoe. Korona on kurittanu nyt tätäki taloutta jo toista viikkoa ja kunhan saa tuon jälkikasvun selville vesille, niin tipahdan varmaan itse. Aika anaalista, sanoisinko.

No nuo @Alicia n on vielä tommosta aika vaikeaa tyylilajiin perehtymättömälle, tyyliin tommosta äänimaalailua yms. tunnelmakamaa. Ainakin siis nuo, jotka ite oon avannut. Ja varsinkin jos on tottunut johonkin valmiiksi pureskeltuun radiorockiin, niin tommonen on todnäk useammalle aika vaikeaa pureskeltavaa.

---

P.S jos joku tietotyöläinen miettiikin custom-näppikseen ryhtymistä, niin kannattaa unohtaa. Menee rahaa 3x valmiiks kasattuun verrattuna ja aivan tolkuton säätö, että vehkeestä saa edes auttavasti toimivan oikeine nappulaleiskoineen, saatika että ois parempi, ku joku tehdaskasattu. Puuh...
Pyysin&sain logitechin MX keysin. Vimosen päälle hyvä. Ei parempaa voisi olla.

Taustavalot ja hyvä tuntuma. Mekaanisia en ole ikinä ymmärtänyt.

Pyysin&sain logitechin MX keysin. Vimosen päälle hyvä. Ei parempaa voisi olla.

Taustavalot ja hyvä tuntuma. Mekaanisia en ole ikinä ymmärtänyt.
Ei taas sovi meikäläiselle yhtään tuommonen flätti profiili. Ja siinä vaiheessa, kun on tottunut hyvän mekaanisen tatsiin, niin kalvonäppikset tuntuu tosi vammaisilta. Mekaanisissa pitää vaan tosiaan löytää eka itelle sopiva kytkin (kevyt - raskas, tactile - lineaarinen).

Frendi osti saman Logitechin. Tais vaan avovaimo lipastaa het omaan käyttöönsä, mutta tuntui tykkäävän hääkin sen, mitä kerkes käyttään.

Back
Ylös Bottom