Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riittäis hyvin kun heräis seiskalta. Mutta... Onneksi kelloja käännetään kai kohta, niin herää edes viiden jälkeen.Kello soimassa 5.45 ja hereillä 5.00, ihan sama.
Minua ei ole koskaan haitannut kellojen siirrto, melkein päinvastoin näin keväällä kun kuitenkin herää aina ajoissa.Riittäis hyvin kun heräis seiskalta. Mutta... Onneksi kelloja käännetään kai kohta, niin herää edes viiden jälkeen.
Vittu tuo on sairasta herätä ennen kellonsoittoa. Hävetkää.
No nuo @Alicia n on vielä tommosta aika vaikeaa tyylilajiin perehtymättömälle, tyyliin tommosta äänimaalailua yms. tunnelmakamaa. Ainakin siis nuo, jotka ite oon avannut. Ja varsinkin jos on tottunut johonkin valmiiksi pureskeltuun radiorockiin, niin tommonen on todnäk useammalle aika vaikeaa pureskeltavaa.Ihan uteiliasuuttani kysäisin että kuunteleeko joku noi @Alicia musiikkivideot? Toi on semmosta musaa mistä en tajua mitään.
Kohtahan se on taas kesä. Ja lomat. Pitäisi itsekin jossain vaiheessa ilmoittaa esihenkilölle milloin olen lomalla. Hän voi sitten miettiä sitä.Esimies palasi lomalta töihin. Huutelin jo käytävällä ensimmäisen näköhavainnon saatuani, että pitää miettiä minun lomia!
Vettähän siellä olis satanut kuitenkin.noniin! tästäkö ne alkavat taas lomailusuunnitelmat mennä täydellisesti pipariksi, ei Pipariksi
sellaiseksi, että realistisia mahdollisuuksia toteuttaa osakilpailu ei ole.
Pyysin&sain logitechin MX keysin. Vimosen päälle hyvä. Ei parempaa voisi olla.No nuo @Alicia n on vielä tommosta aika vaikeaa tyylilajiin perehtymättömälle, tyyliin tommosta äänimaalailua yms. tunnelmakamaa. Ainakin siis nuo, jotka ite oon avannut. Ja varsinkin jos on tottunut johonkin valmiiksi pureskeltuun radiorockiin, niin tommonen on todnäk useammalle aika vaikeaa pureskeltavaa.
---
P.S jos joku tietotyöläinen miettiikin custom-näppikseen ryhtymistä, niin kannattaa unohtaa. Menee rahaa 3x valmiiks kasattuun verrattuna ja aivan tolkuton säätö, että vehkeestä saa edes auttavasti toimivan oikeine nappulaleiskoineen, saatika että ois parempi, ku joku tehdaskasattu. Puuh...
Ei taas sovi meikäläiselle yhtään tuommonen flätti profiili. Ja siinä vaiheessa, kun on tottunut hyvän mekaanisen tatsiin, niin kalvonäppikset tuntuu tosi vammaisilta. Mekaanisissa pitää vaan tosiaan löytää eka itelle sopiva kytkin (kevyt - raskas, tactile - lineaarinen).Pyysin&sain logitechin MX keysin. Vimosen päälle hyvä. Ei parempaa voisi olla.
Taustavalot ja hyvä tuntuma. Mekaanisia en ole ikinä ymmärtänyt.