Juttelivatkin, kuulemma.No eikö Vokotille ole jo daamit vilkutelleet kuntosalilla?
Esittää vain...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juttelivatkin, kuulemma.No eikö Vokotille ole jo daamit vilkutelleet kuntosalilla?
Juu, pitäisi tosissaan kyllä hurauttaa sheiverillä.Oma pesä kuntoon
Sama, kyllä ne soittelee että voiko tulla käymään. Eli kannattaa vain pysyä kotona.Mutta katsos, kun enhän minä etes yritä!![]()
Aijoo, mun tervehdyspakotus etenee hyvin! Oon saanu naapurit tervehtimään takasi, niin laajensin tämän saliympyröihinkin. Saatara jos samat naamat siellä pyörii ja pukkarissakin ollaan pahimmassa tapauksessa puolipaljaat pyllyt vastakkain, niin sietää edes tervehtiä.olisi voinut yrittää tervehtiä
Meinasin heittää jonkun vitsin tähän hämähäkin seiteistä ja pensasleikkurista, mutta alkoi vähän ällöttämään.Juu, pitäisi tosissaan kyllä hurauttaa sheiverillä.
Pitää antaa protipsi tohon hommaan.Nonni, siinä se virhe. Ei uimahallia rantaan voi verrata laisinkaan.
Alat rantojenMieheksi ensi kesänä!
Patsastelet laiturilla hauvikset punpissa. Hyvä syy pyytää ohikulkijaa avustamaan aurinkorasvan lääppimisessä, kun ei käet taivu.
Tsek.Ei ois ollut pakko herätä näin aikaisin, heräsin silti.
Apropoo.Jenkeissä sahatavaran kuutiohinta tullut tällä viikolla kivasti alas 1430->1346, mikäli tämä putki jatkuu vielä ensi viikolla niin ainakin itselle se on merkki että rakentaminen ei ole ainakaan vielä lähtenyt kunnolla käyntiin pohjois-amerikassa.
Lueskelin just että neukuilla suurin sahatavaratuotanto on läntisessä osassa maata koska tavara tullut eurooppaan, Kiinaan koittavat vientiä lisätä mutta hupsista saatana kun onkin vaikea saada sinne maitse ja meritse kanssa melkoinen matka.
Noinkohan Itämeren satamissa on kohta paljon puuta odottamassa lähtöä? (jota ei koskaan tule)
Sama, kyllä ne soittelee että voiko tulla käymään. Eli kannattaa vain pysyä kotona.
Mulle tulee suurimmalti osin 6000mm pitkänä, sahalta jo sanottiin että jos neukkupuu loppuu niin tämä mitta loppuu koska tosiaan kotimaassa pääosin alle 5100mm värkkiä.Apropoo.
Piti ihan tarkistaa nykytilanne ja kyllä niitä 58 ja 61 mittoja etelleen sahataan. Lähinnä pienet ja keskisuuret toimijat.
Jonkunlaista kysyntää tuotteelle siis on.
Tottakai käytän!Käytätkö ihonmyötäisiä housuja ja niin, ettei paidan helma peitä pyllyä? Julkisilla paikoilla?
Siis kysyn todellakin tosissani!![]()

Vai oliko sittenkin kyseessä hänen forssalainen serkkunsa @Seatheater?Oliko se @Heatseeker joka sanoi että 9 viikkoa menee ensimmäisestä plussakelistä jäiden lähtöön?