Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistän paremmaksi.

Yhren kerran.

Juomatta. "Seurana"

Se riitti. Karmea ympäristö.

missäs sinä NAISia katselet & heitä yrität hurmata?

maitokaupasta, ulosteeltä, kirjastosta, uimahallilta, motorsportapahtumasta, festifaaleilta tai kuntoilusalilta niitä ei ainakaan saa, ravinteli siis jää ainoaksi vaihtoehdoksi

Minulla

missäs sinä NAISia katselet
Näkkeehän niitä nyt siellä ja täällä. Esim sen yhren kerran meinasi Naisten lentopallojoukkue jyrätä ylitseni, kun juoksivat järveen, missä kelluin kaikessa rauhassa :LOL:
Verkkokalvoille piirtyi pakara jos toinenkin.
& heitä yrität hurmata?
Mutta katsos, kun enhän minä etes yritä! :barefoot:

Naisten lentopallojoukkue jyrätä ylitseni, kun juoksivat järveen, missä kelluin kaikessa rauhassa

Voijjee, tuosta olen enemmän kares kun Sustan panojutuista!

pääsisipä itse kokemaan joksu vastaavaa

Mutta katsos, kun enhän minä etes yritä! :barefoot:

no en Minäkän, koska: en osaa

muttaa haaveilen, että hurmaisin jotain NAISta katsellessa

on kyllä ilo havaata, että ketjussa on useampi NAISoletettu joka ymmärtää että jumppahousuissa ei ole soveliasta liikkua arkielämässä
Mutta timmiä vyötäröä ja upeaa "tarakkaa" (ttu mikä sana, ihanaa pyllyä) voi silti tuoda esille, vaikka pukeutuu asiallisesti... 😋

Kauheeta, kun jälkikasvu huomauttelee mun huonoista tavoista. Sain päähäni yhden korvamatobiisin ruokapöydässä ja hän sanoi mulle, että ”no nyt sä sitte taas kuuntelet sitä koko päivän, laita nyt edes hiljempaa”. En tiiä oikein enää kumpi täällä on vanhempi ja kumpi lapsi.

No eikö Vokotille ole jo daamit vilkutelleet kuntosalilla?

no se nyt oli se yksi lihava päivä, sen jälkeen tulee monta laihaa

mm. seuraavalla kerralla kun olimma yhtä aikaa niin eivät katsoneet etes päälle, että olisi voinut yrittää tervehtiä

ja samaan aikaan salin puheliaammat Miehet sielä (samoja) NAISia naurattivat

olen jo, actiisina aikoina kävin neljästi viikossa uimassakäymässä, hallissa

järvessä on kylmää, emmä sielä
Nonni, siinä se virhe. Ei uimahallia rantaan voi verrata laisinkaan.

Alat rantojenMieheksi ensi kesänä!

Patsastelet laiturilla hauvikset punpissa. Hyvä syy pyytää ohikulkijaa avustamaan aurinkorasvan lääppimisessä, kun ei käet taivu.

Back
Ylös Bottom