Mitä oireita? Klamydiaa on nyt paljon liikkeellä. Pitäisi muistaa turvakumi.Pitäs mennä kusee purkkiin jos jaksaisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä oireita? Klamydiaa on nyt paljon liikkeellä. Pitäisi muistaa turvakumi.Pitäs mennä kusee purkkiin jos jaksaisi.
Yli vuoden takaa yksi eukko muistutteli olemassaolostaan kertomalla että on klamydia, aattelin sitten mennä testiin ja siinä samalla tippurikin.Mitä oireita? Klamydiaa on nyt paljon liikkeellä. Pitäisi muistaa turvakumi.
Vkonloppuna, kyllä.
Kukaan arvostettu lääkäri ei ole mua auton ratissa ikinä nähnyt. Joten vääriä lausuntoja on annettu!Haluan huomauttaa että kyseisestä aiheesta löytyy tästä ketjusta useita, varsin arvostetun lääkärin lausuntoja.
Niiden perusteella asia ei ole välttämättä ihan noin.
NO HELVETTI!MINÄ EN IRMA!
Toivottavasti ei ole ketään tän nimistä mutta aattelin jos muuttaa sukunimeksi Moilanen.
En tiedä minkä takia mutta mun mielestä kuulostaa ihan elokuvalta kun nimi olisi himonussija Moilanen.
Sulle voisi sopia sukunimeksi myös Hässikäinen.Toivottavasti ei ole ketään tän nimistä mutta aattelin jos muuttaa sukunimeksi Moilanen.
En tiedä minkä takia mutta mun mielestä kuulostaa ihan elokuvalta kun nimi olisi himonussija Moilanen.
Ja takana väijyy Holsteinpaketti
Siis sellainen loivasti plösö jamppa. Ajaa saksalaista urheiluautoa.Kukaan arvostettu lääkäri ei ole mua auton ratissa ikinä nähnyt. Joten vääriä lausuntoja on annettu!