Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotenki söpö ajatus. Aina tuollainen ajatus edes vilahtaa mielen vieressä niin seuraava henkilökohtainen tai maailmanpoliittistaloudellisinfektiivis tyyppinen katastrofi odottaa vain nurkan takana.
the-future-sucks.webp

Mitä oireita? Klamydiaa on nyt paljon liikkeellä. Pitäisi muistaa turvakumi.
Yli vuoden takaa yksi eukko muistutteli olemassaolostaan kertomalla että on klamydia, aattelin sitten mennä testiin ja siinä samalla tippurikin.

Ekaa kertaa sain tikusta mutta nieluun, nielusta tikulla ja pissaa purkkiin. Helppo rasti ja ihan turhaan olin housut nilkoissa, taas.
On muuten huono tilanne koittaa pyytää hoitsun puhelinnumeroa kun menee tollaiseen testiin.

Joskus mietein mitä tuo vastuullinen tarkottaa, enkä keksiny. Eräs kahvila mainosti, että Suomen vastuullisin kahvila. Mitäköhän meinas?

Meidän rekku väänsi vastuullisen paskan etupihalle. Pitäis käydä heittään lapiolla naapurin puolelle.

Haluan huomauttaa että kyseisestä aiheesta löytyy tästä ketjusta useita, varsin arvostetun lääkärin lausuntoja.
Niiden perusteella asia ei ole välttämättä ihan noin.
Kukaan arvostettu lääkäri ei ole mua auton ratissa ikinä nähnyt. Joten vääriä lausuntoja on annettu!

MINÄ EN IRMA!
NO HELVETTI!

Toivottavasti ei ole ketään tän nimistä mutta aattelin jos muuttaa sukunimeksi Moilanen.
En tiedä minkä takia mutta mun mielestä kuulostaa ihan elokuvalta kun nimi olisi himonussija Moilanen.

Back
Ylös Bottom