Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään koittanu vetää chilillä höystettyä jauhelihakeittoa ja Buldak-nuudelia, mutta eipä noista jää suuhun kuin lämpö..

Kyllä se huomenna tuntuu.

Mitähän nyt taas? Kitannut ties kuinka monta olutta, mutta vieläkään ei kuseta. Normaalisti ekan pullon jälkeen 2x per pullo.

Minä olen tykästynyt Bochin akkukoneisiin, yksi lopetti toimintansa mutta olikin vielä kuukausi vatkuutusta jäljellä niin tuli käytännössä uusi kone takaisin huollosta.
Akut kestää ja vain yksi tiltannut 3 vuoden aikana, sama sydeemi kuin ryobissa eli akut käy keskenään ja voi ostaa laitteen ilman akkuja jne.
Taitaa olla nyt 4 konetta ja 6 tai 7 akkua, niillä tosiaan ruuvataan ihan oikesti joka arkipäivä.
Jiirisirkkelit vaihtui kanssa samaan merkkiin jokun vuosi sitten ja sama juttu niissäkin eli yksi meni rikki just ennen takuuta ja korjattu kone takaisin. Aiemmin oli Makitaa mutta niiden kesto on aika heikko verrattuna näihin.

Sanokaapa onko Ryobin akkukoneet mistään kotoisin?
Kotikäyttöön ei moitteita.
Laatu-hinta kohdallaan.
Huonoja tarvikeakkuja kannattaa välttää.
Oisko noin kymmenen vehjettä itsellä.

E: aito toimiva akku löytyy vuodelta 2014, tarvikkeita on hajonnut vuodessa

Kotikäyttöön ei moitteita.
Laatu-hinta kohdallaan.
Huonoja tarvikeakkuja kannattaa välttää.
Oisko noin kymmenen vehjettä itsellä.
Joo nyt joutuu puntaroimaan kun tarvis olisi useammalle koneelle. Meinasin ensin ostaa lisää Makitaa mutta kyllä niissä hinta vähän kirpasee ja osa omista on jo aika vanhoja koneita.

Kai noilla yhen talon rakentaa.

Tuommonen kombo vaikka, varsin edullinen, periaatteessa en tarviis noista kuin pyörösahan mutta tulispahan uusattua muutakin kalustoa samalla.

Joo nyt joutuu puntaroimaan kun tarvis olisi useammalle koneelle. Meinasin ensin ostaa lisää Makitaa mutta kyllä niissä hinta vähän kirpasee ja osa omista on jo aika vanhoja koneita.

Kai noilla yhen talon rakentaa.

Tuommonen kombo vaikka, varsin edullinen, periaatteessa en tarviis noista kuin pyörösahan mutta tulispahan uusattua muutakin kalustoa samalla.

Onhan toi halpa kun Boschilla maksaa pelkkä yksi tavallinen akkukone saman verran kun toi koko setti.
Varmaan ihan ok setti talonrakentajalle.

Sanokaapa onko Ryobin akkukoneet mistään kotoisin?
Mulla on likimain kaikki akkukoneet Ryobia, koska kerran sain tuttavankauppaa kasan käytettyjä. Ei valittamista kotikäytössä. Ja jotain olen ostanut kaupasta uutenakin eikä hinta-laatusuhdekaan vaikuta maailman huonoimmalta. Kun ei ole isompaa vertailukokemusta niin en väitä parhaaksi mahdolliseksi valinnaksi, mutta ei varmasti mene täysin metsäänkään.

Pyörösahalla ajaa noin metrin 2 Ah’lla.

E. Tarpeeksi ohutta
Mulla ollut vaikka kuinka kauan joku mikälie pyörösaha johdolla jostain tokmannista 19.90€
Ellei ammattikäytössä tarvitse niin kannattaa suosiolla ottaa sellainen.
Pistosahat ei jostain syystä kestä ja ollut Makitan kone n.15 vuotta, aiemmin enempikin käyttöä mutta nykyään satunnaisesti.

Mulla ollut vaikka kuinka kauan joku mikälie pyörösaha johdolla jostain tokmannista 19.90€
Ellei ammattikäytössä tarvitse niin kannattaa suosiolla ottaa sellainen.
Pistosahat ei jostain syystä kestä ja ollut Makitan kone n.15 vuotta, aiemmin enempikin käyttöä mutta nykyään satunnaisesti.
Oon vetänyt johtoa perässä riittävän kauan. Nyt pitää olla pyörösaha ja pistosaha akkuvehkeitä.

Katkaisuhommat menee ok verkkovirralla.

Back
Ylös Bottom