Ommuute just näin. Ja pari hamppia tulossa kylään.Huomenna, huomenna. Paljukin lämpiää.
Luvassa ainakin ulko- ja turvallisuuspolitiikan katsaus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ommuute just näin. Ja pari hamppia tulossa kylään.Huomenna, huomenna. Paljukin lämpiää.
Normiperjantai.No niin tytöt ja pojat...ja siikkeri.
Tänään istutaan alasti lattialla, juodaan olutta ja soitellaan ukulelea.
Onko Sylverö messissä?
Tänään koittanu vetää chilillä höystettyä jauhelihakeittoa ja Buldak-nuudelia, mutta eipä noista jää suuhun kuin lämpö..
Eipä nuo mulla oikein tuota oo koskaan tehny.Kyllä se huomenna tuntuu.
Kotomaassa paria maakuntaa pyörin. Etelämeren reissut ihan hurvittelumielessäTekikös tiitiökin reissuhommaa, vai muistanko väärin?
No niin tytöt ja pojat...ja siikkeri.
Onko Sylverö messissä?
Kotikäyttöön ei moitteita.Sanokaapa onko Ryobin akkukoneet mistään kotoisin?
Joo nyt joutuu puntaroimaan kun tarvis olisi useammalle koneelle. Meinasin ensin ostaa lisää Makitaa mutta kyllä niissä hinta vähän kirpasee ja osa omista on jo aika vanhoja koneita.Kotikäyttöön ei moitteita.
Laatu-hinta kohdallaan.
Huonoja tarvikeakkuja kannattaa välttää.
Oisko noin kymmenen vehjettä itsellä.
Onhan toi halpa kun Boschilla maksaa pelkkä yksi tavallinen akkukone saman verran kun toi koko setti.Joo nyt joutuu puntaroimaan kun tarvis olisi useammalle koneelle. Meinasin ensin ostaa lisää Makitaa mutta kyllä niissä hinta vähän kirpasee ja osa omista on jo aika vanhoja koneita.
Kai noilla yhen talon rakentaa.
Tuommonen kombo vaikka, varsin edullinen, periaatteessa en tarviis noista kuin pyörösahan mutta tulispahan uusattua muutakin kalustoa samalla.
![]()
Kombosetti Ryobi R18CK5-252S ONE+
Setti sisältää pora-/ruuvinvääntimen (R18DD3), puukkosahan (RRS1801), kärkihiomakoneen (R18PS), pistosahan (R18JS) ja pyörösahan (R18CS). Sisältää mylös 18V 1x 2,0 Ah, 1 x 5,0 Ah Lithium+ akut, laturin ja laukun. Pora/ruuvinväännin (R18DD3) - Vääntömomentti 50 Nm, 2 vaihdetta, kierrosluku...www.bauhaus.fi
Pyörösahalla ajaa noin metrin 2 Ah’lla.Tuo 2 Ah akku vaan on vähän vitsi tuossa setissä.
No niin tytöt ja pojat...ja siikkeri.
Onko Sylverö messissä?
Vai päiden?Onko ohjelmassa vesimelonien poksauttelua reisien välissä?
Mulla on likimain kaikki akkukoneet Ryobia, koska kerran sain tuttavankauppaa kasan käytettyjä. Ei valittamista kotikäytössä. Ja jotain olen ostanut kaupasta uutenakin eikä hinta-laatusuhdekaan vaikuta maailman huonoimmalta. Kun ei ole isompaa vertailukokemusta niin en väitä parhaaksi mahdolliseksi valinnaksi, mutta ei varmasti mene täysin metsäänkään.Sanokaapa onko Ryobin akkukoneet mistään kotoisin?
Mulla ollut vaikka kuinka kauan joku mikälie pyörösaha johdolla jostain tokmannista 19.90€Pyörösahalla ajaa noin metrin 2 Ah’lla.
E. Tarpeeksi ohutta
Oon vetänyt johtoa perässä riittävän kauan. Nyt pitää olla pyörösaha ja pistosaha akkuvehkeitä.Mulla ollut vaikka kuinka kauan joku mikälie pyörösaha johdolla jostain tokmannista 19.90€
Ellei ammattikäytössä tarvitse niin kannattaa suosiolla ottaa sellainen.
Pistosahat ei jostain syystä kestä ja ollut Makitan kone n.15 vuotta, aiemmin enempikin käyttöä mutta nykyään satunnaisesti.