Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vokotille ja mulle on kurssi!
1646403707423.webp

Tekisi mieli hankkia oikein överi kruunukorkin avaaja ihan vain statussymboliksi. Ehdotuksia?

On mulla Ranskasta ostettu Napoleaonavaaja, mutta koska ranskalainen ja jostain pehmeästä seoksesta tehty niin ei sillä saa auki.

Tekisi mieli hankkia oikein överi kruunukorkin avaaja ihan vain statussymboliksi. Ehdotuksia?

On mulla Ranskasta ostettu Napoleaonavaaja, mutta koska ranskalainen ja jostain pehmeästä seoksesta tehty niin ei sillä saa auki.
Eiks tää sopis sulle ku nyrkki perseeseen? Kun oot tollanen Nikkari Niilo!

The Wicked Meaty rehu-based pizza kokeilussa. Kait tämmösillä eläis jos pakko olis. Aika hotit jalopenot. ja hintaa oli kertaa kaks verrattuna normipakastepizzaan.

Kun saan tän makuaistini takas, niin lähtee kyllä ekana tilaukseen joku triplapepperoni-aura-jallu -pizza ja hotsoosia päälle.

Tänään koittanu vetää chilillä höystettyä jauhelihakeittoa ja Buldak-nuudelia, mutta eipä noista jää suuhun kuin lämpö..

Minä ainakaan Isänmaassa tule ikinä saamaan tuonnäköistä!
Voi kuule. Siksi minäkin olen täällä, enkä siellä...

Kun joku paikallinen amatsoni levittää isoilla silikonitisseillä rasvaa selkään, niin vastavuoroisesti herrasmiehet toki tarjoutuvat öljyämään kunnon latinamallin hyppyriperän coconut oililla.

Meinasi tilanne eskaloitua kakaran kanssa, olin jo katkaisemassa liittymää kun ei meinannut jaksaa lähteä treeneihin.
Muutama viikko sairastelun takia taukoa ja edelliset treenitkin "unohtui" vaikka terve niin meinas moti lähtemiseen karata.

Back
Ylös Bottom