Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiks tää sopis sulle ku nyrkki perseeseen? Kun oot tollanen Nikkari Niilo!Tekisi mieli hankkia oikein överi kruunukorkin avaaja ihan vain statussymboliksi. Ehdotuksia?
On mulla Ranskasta ostettu Napoleaonavaaja, mutta koska ranskalainen ja jostain pehmeästä seoksesta tehty niin ei sillä saa auki.

Tekisi mieli hankkia oikein överi kruunukorkin avaaja ihan vain statussymboliksi. Ehdotuksia?
On mulla Ranskasta ostettu Napoleaonavaaja, mutta koska ranskalainen ja jostain pehmeästä seoksesta tehty niin ei sillä saa auki.
#olijoSehän on saunailta tänään.
Kyllä tätä maata uskaltaa suositella. Voisi monelta synkkyys ja jörömielisyys hellittää, kun kirmailisi naisten kanssa pitkin rantoja, toki välillä virvokkeita nauttien, ettei nestetasapaino järky.Alko brasilian matkailu yht'äkkiä kiinnostaa.
Totisesti veljet minäkin todistan tätä samaaKyllä tätä maata uskaltaa suositella. Voisi monelta synkkyys ja jörömielisyys hellittää, kun kirmailisi naisten kanssa pitkin rantoja, toki välillä virvokkeita nauttien, ettei nestetasapaino järky.
Voi kuule. Siksi minäkin olen täällä, enkä siellä...Minä ainakaan Isänmaassa tule ikinä saamaan tuonnäköistä!
Tekikös tiitiökin reissuhommaa, vai muistanko väärin?Totisesti veljet minäkin todistan tätä samaa
Huomenna, huomenna. Paljukin lämpiää.Sehän on saunailta tänään.