Pelottava suolistoneuvos?Kuka herraj’jumala! Se pelottava vai se joka puhuu törkeyksiä.
Sellanen hyvin eteläpohojalaanen innokas kestävyysurheilija. Ainoa ihminen maailmassa, joka on päässy lääkikseen VAHINGOSSA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelottava suolistoneuvos?Kuka herraj’jumala! Se pelottava vai se joka puhuu törkeyksiä.
No se oli semmonen vähän kai bakteerikammoinen ei-kantasuomalainen suolistoneuvos, joka ei alentunut puhumaan opiskelijalle. Siksi vähän pelottava.Pelottava suolistoneuvos?e: siitä porukasta sanoisin että todennäköisimmin hän puhuu törkeyksiä
Sellanen hyvin eteläpohojalaanen innokas kestävyysurheilija. Ainoa ihminen maailmassa, joka on päässy lääkikseen VAHINGOSSA.
Mää en tajua niitä jokka ei "alennu". Ristus sentään.No se oli semmonen vähän kai bakteerikammoinen ei-kantasuomalainen suolistoneuvos, joka ei alentunut puhumaan opiskelijalle. Siksi vähän pelottava.
Kestävyysurheilija on se törkeyksiä puhuva. Hauska tyyppi.
No en tiiä oliko vaan huono päivä tms. Mutta ei vastannut ees mihinkään, kun sille ihan suoraan puhuin.Mää en tajua niitä jokka ei "alennu". Ristus sentään.
Mutta kestävyysurheilijan kanssa työt sujuu, aina.
Sun pitää selvästi työllistyä leikkaustupaan. Siellä ne kotoisat jutut ei juuri lopu. Paitti tietenkin kaikkien muiden pehmokirurkien saleissa.Aika kaksimielisiä jutteli se kestävyysurheilija. Sen takia varmaan niin mukavan kotoisa fiilis olla sen työskentelyä seuraamassa.![]()
Aika samanlainen se aina on ollu. En tiiä missä "vika".No en tiiä oliko vaan huono päivä tms. Mutta ei vastannut ees mihinkään, kun sille ihan suoraan puhuin.![]()
Eiiiii. Kyllä mä tuonne mt-puolelle edelleen oon menossa. Pääsin mä jo kesäksi m-talolle.Sun pitää selvästi työllistyä leikkaustupaan. Siellä ne kotoisat jutut ei juuri lopu. Paitti tietenkin kaikkien muiden pehmokirurkien saleissa.
Aika samanlainen se aina on ollu. En tiiä missä "vika".![]()
Leikkuutuvasta saisi varmaan "toistaiseksi" työsopimuksia. Aika kova pula on. Siellä saa rauhassa höpöttää typeriä juttuja.Eiiiii. Kyllä mä tuonne mt-puolelle edelleen oon menossa. Pääsin mä jo kesäksi m-talolle.![]()
En mä pääse sinne, kun en sille puolelle syvennä.Leikkuutuvasta saisi varmaan "toistaiseksi" työsopimuksia. Aika kova pula on.
Hmpf.En mä pääse sinne, kun en sille puolelle syvennä.![]()
Kannattaa pitäytä vaan siinä keskioluessaoon sille tainnut lääkepöllyissä jotain maailmaasyleilevää kiitosta lausua