Minkä ihmeen takia?Irmasta ois kyllä kiva saada kuva vaikka ihan vaan päästä alaspäin, ainakin napaan asti. Ja paita, tiukka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä ihmeen takia?Irmasta ois kyllä kiva saada kuva vaikka ihan vaan päästä alaspäin, ainakin napaan asti. Ja paita, tiukka.
Ei sille tarvitse mitään perusteluita että miehet haluaa nähdä naiskauneutta.Minkä ihmeen takia?
Ja paita, tiukka.
No niinMinkä ihmeen takia paita?
Minä näytän uikkareissa kukkivalta levälautalta tai jokimanaatilta. Toki ensiluokkaiset tissit on.Lupaan ainakin yrittää runkata jos irma laittaa kuvaa.
Näin me tää luetaan.ensiluokkaiset tissit
Voisi tehdä tiukkaa
Minä näytän uikkareissa kukkivalta levälautalta tai jokimanaatilta. Toki ensiluokkaiset tissit on.
Voisi tehdä tiukkaa tuo ym aktiviteetti nuorellakin miehellä.
Siis mallia Spede
Haluaisin kyllä nähdä gonzan tuossa spedevarustuksessa, myös tukka+lasit.Pertti tiesi hommat. Saletisti natsaa tuollaisella varustuksella tänäkin päivänä.
Komeassa kaaressa lensi märällä hiekalla täytetty koon 45 kumisaapas.Aikoinaan seurasin sivusta kun Raisulla raivattiin kovia sakaramiinoja. Kyyllä siinä nilkkaan varmasti sattuu jos sellaisen päälle astuu.
Elä ny. Ei semmosta ookkaan ku tasa-arvo.
Etanoli toijotaJoo semmonen nopee siirtymä, vappuun mennessä lopetetaan fossiilisten myynti. Tuskin mitään isompaa ongelmaa aiheutuu.
Löydät kyllä parempaa runkkumateriaalia muualta interneetzistä, ku mun kuvista.Lupaan ainakin yrittää runkata jos irma laittaa kuvaa.