Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luulen, että jäsen@gonzaless valkoisissa pikku pikku spiidoissa olisi täällä todella kuumaa iskurikamaa.

Voisko olla?

Mulla tosiaan on speedot, mallia pikkuhousut. Ei valitettavasti valkoiset. Kun uidaan, niin ihan ehdottomat nuo. Vaimo ei tykkää, että ne päällä olen altaalla. Pitäis kuulemma uimashortseja käyttää. En ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua.

Porapatruuna oli kyllä näppärä kaivaa polulle, ja yllättävän tehokas, ku ekaa kertaa kovia poksauteltiin.
Aikoinaan seurasin sivusta kun Raisulla raivattiin kovia sakaramiinoja. Kyyllä siinä nilkkaan varmasti sattuu jos sellaisen päälle astuu.

Siinä tuli kuvaus.

Jumalauta muuten, nyt kun olen muutaman kilon hoikistunut, ja tarkoitus hoikistua muutama kilo lisää. Partakin on samanlainen mitä spedellä, ei tosin ihan noin harmaa. Jätän ens kesänä pään höyläämättä ja laitan arskat niin porin maauimalan senioriasiakkaat saattaa puodota penkiltä.

Voisko olla?

Mulla tosiaan on speedot, mallia pikkuhousut. Ei valitettavasti valkoiset. Kun uidaan, niin ihan ehdottomat nuo. Vaimo ei tykkää, että ne päällä olen altaalla. Pitäis kuulemma uimashortseja käyttää. En ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua.
Täälläkin kahdet.

Ns. pikkumustat, speedot ja addut.

Kumma homma, kun omassakaan huushollissa ei tykätä niiden käytöstä. Käytän silti. Uimashortsit kurjat, kun jää märäksi ja on kylmät sitten reisiä vasten esim. biitsillä tai avantouinnissa.

Monesti sanonutkin, että hänen ajatusmaailma on vain vääristynyt. Koska niitä ei vaan näe enää pahemmin.

Jotain takavuosien ulkomaan reissua varten piti ostaa uimahousuja, niin löyty jotkut uimashortsien ja speedojen välimallit. Ei oo niin hirveät kuin speedot, mutta eivät niin pitkät kuin shortsit. Noilla viittii (ja saa) uida hallissakin.

Toki tähän Ron Jeremy miinus takatukka ja iso muna -kuosiin on aika sama mitkä simmarit vetää jalkaan, mutta kummiskin.

Olit yksin liikenteessä eikä kukaan lähestynyt koko iltana? Sen ymmärrän jos olet ollut seurassa, ei sillon välttämättä uskalla lähestyä kuin vain ne kaikista rohkeimmat. Ja jos niinä iltoina kukaan ei lähesty, ei yhtään niitä kaikista rohkeinta ole ollut samassa tilassa kanssasi.
Luultavasti parin kaverin kanssa, mutta tuolloin mun iltani meni yleensä niin, että yksin pääasiassa huitelin ja kaverit meni missä meni. Välillä nähtiin ja sitten jatkui omat huitelut. Se oli siis sitä aikaa, kun jaksoin olla sosiaalinen.

Ei tää nyt niin kaukaa ole haettua kun neukkulan avaruusministeri vasta uhkasi että syöksee ISS avaruusaseman eurooppaan, painaa kuitenkin sen puol miljoonaa kiloa niin kaupunkiin osuessa tekee jo jälkeä.
Mitähän siitä jäis jäljelle ilmakehään osuessa, ei paljoo. Se kuitenkin 28000km/h viilettää menee siel avaruudessa..

@gonzaless ja @Joxuz voisi nyt laittaa ihan kuvia niissä pikkuhousu-speedoissa tänne, niin voidaan kaikin katsoa onko ne oikeasti jotenkin tyylittömät tai muuten kauheat.
Gonza olikin jo tuossa videolla ja jäsen J tässä.

artworks-1yFf1KD4TAs6I6BM-9JSCoA-t500x500.jpg

hirvittävää ulkonäkökeskeisyyttä taas vaikka sillä kropallahan ei pitänyt olla mitään merkitystä, kaikki ruumiinrakenteeseen katsomatta ovat samalla viivalla on sanottu

onneksi Minä en patsastele uimarannalla, ei tarvi hävetä!

Back
Ylös Bottom