Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jodipillerit on kuulemma kaupungista loppu. Oli apteekissa ilmoitus milloin tulee lisää.

Never stop the madness.

Eikö Tenavissa ole naapurin kissa nimeltä Kolmas Maailmansota, jonka kynsitassu välillä pöyhii Ressu-koiraa?

Noista kaikista nettihyökkäyksistä tuli mieleen niin miten se käytännössä tapahtuu?
Mitä jos joku saisi kerättyä tuhansia ihmisiä samaan aikaan käymään jonkin yhden kohteen kimppuun niin onko se vaan että mennään rämppäämään kaikkea mahdollista sinne sivuille niin ylikuormittuu?
Monesti riittää yksi iminen

Käviskö jos Kenwood laittaisi jonkin naimakoneen naputtamaan F5:ta kellon ympäri?
Jokaisessa julkiseen nettiin auki olevassa ja järki päässä tehdyssä rajapinnassa lienee throttlaus, eli rajoitetaan samasta IP:stä tulevia kutsuja vaikka nyt X määrään sekunnissa. Noiden bottiverkkojen kanssa ei toimi enää samalla tavalla, kun liikennettä tulee hemmetisti useasta IP-osoitteesta, mutta tuollaisten hyökkäysten tunnistamiseksi on sitten muita työkaluja / palveluja. En osaa kyllä sanoa, miten hyvin toimivat vai toimivatko enää ollenkaan esim. jotain isoa valtiollista toimijaa vastaan.

💻 Master Boot Record - Internet Protocol

View: https://www.youtube.com/watch?v=t6KFfYdNPh8

tumblr_p3negi3rBz1wvo7i8o1_500.gif

200w.gif

Pakkotoisto goes war.

Joku kun nyt ottaisi kopin ja kertoisi mitä ja milloin tekee niin katsottaisiin onnistuisiko jokin koordinoitu kampanja vaikka valko-venäjälle.

Päästin ötökät vapauteen ✌️tammikuu oli sitä sekavaa aikaa.

tuota kun jatkat vuoden-pari niin tiedät miltä tuntuu olla surkea saamaton poikaMies tai nyt täytyy varmaan kirjoittaa mies, pienellä

alat taas arvostaa miltä tuntui olla panoMies

ehkä taas pyrit piireihin, mutta varoitan: entä jos sinua ei enää lasketakkaan sisään, saamattomuus on jo niin pinttynyt sinuun että NAISet eivät huomaakkaan sinua

t.PinttynytPoikaMies, joska ei panoMiehen roolista tiedä muuta kun mitä olen isoiltapojilta kuullut ja mm. tästä ketjusta saanut lukea (ja vaikuttaahan se huikealta touhulta!)

tuota kun jatkat vuoden-pari niin tiedät miltä tuntuu olla surkea saamaton poikaMies tai nyt täytyy varmaan kirjoittaa mies, pienellä

alat taas arvostaa miltä tuntui olla panoMies

ehkä taas pyrit piireihin, mutta varoitan: entä jos sinua ei enää lasketakkaan sisään, saamattomuus on jo niin pinttynyt sinuun että NAISet eivät huomaakkaan sinua

t.PinttynytPoikaMies, joska ei panoMiehen roolista tiedä muuta kun mitä olen isoiltapojilta kuullut ja mm. tästä ketjusta saanut lukea (ja vaikuttaahan se huikealta touhulta!)
Kyllähän sä jotain tiedät, baareissakin nykyään juttelet ihmisille, myös Nais, aivan tuosta vain. Tuota pikaa ei enää viikset haise palasaippualta.

Tulipa mieleen hauska tarina menneisyydestä.
Eräänä lauantaina himoissani menin hieman vakioreviirin ulkopuolella sijaitsevaan baariin koska arvelin erään neitokaisen viettävän aikaa siellä, olin häneen kerran törmännyt kyseisessä baarissa ja sanaakaan ei vaihdettu mutta silmäpelistä tiesin että on ns. varma nakki. Parin tuopposen jälkeen tyttö ilmeistyikin paikalle ja vielä pari juomaa myöhemmin oltiin nakuna hänen kämpillä.
Poistuin kahden aikoihin ja pummin kyydin tutulta naispuoliselta baarityöntekijältä jonka tiesin lopettavan vuoron kahdelta, kyydin maksoin luonnossa kodin parkkipaikalla.
Kotona, väsyneenä ahkerasta nussimisesta havahduin siihen kun baarista kotiin palasi silloinen ex-tyttöystävä, asuttiin vielä saman katon alla vaikka oltiin jo erottu koska hän ei ollut vielä löytänyt asuntoa.
En kehdannut kieltäytyä vaan herrasmiehenä toimin vielä ratsastusalustana hänelle ennen nukkumaan menoa.
Silloin oli kyllä ns. mehut veks.
Kaikkien kyseisten neitosten kanssa nykyäänkin vielä väleissä mutta eivät toki tiedä tuon illan tapahtumista kuin omat osuutensa eikä totuus toivottavasti koskaan heille tulekaan julki :pano:

Tulipa mieleen hauska tarina menneisyydestä.
Eräänä lauantaina himoissani menin hieman vakioreviirin ulkopuolella sijaitsevaan baariin koska arvelin erään neitokaisen viettävän aikaa siellä, olin häneen kerran törmännyt kyseisessä baarissa ja sanaakaan ei vaihdettu mutta silmäpelistä tiesin että on ns. varma nakki. Parin tuopposen jälkeen tyttö ilmeistyikin paikalle ja vielä pari juomaa myöhemmin oltiin nakuna hänen kämpillä.
Poistuin kahden aikoihin ja pummin kyydin tutulta naispuoliselta baarityöntekijältä jonka tiesin lopettavan vuoron kahdelta, kyydin maksoin luonnossa kodin parkkipaikalla.
Kotona, väsyneenä ahkerasta nussimisesta havahduin siihen kun baarista kotiin palasi silloinen ex-tyttöystävä, asuttiin vielä saman katon alla vaikka oltiin jo erottu koska hän ei ollut vielä löytänyt asuntoa.
En kehdannut kieltäytyä vaan herrasmiehenä toimin vielä ratsastusalustana hänelle ennen nukkumaan menoa.
Silloin oli kyllä ns. mehut veks.
Kaikkien kyseisten neitosten kanssa nykyäänkin vielä väleissä mutta eivät toki tiedä tuon illan tapahtumista kuin omat osuutensa eikä totuus toivottavasti koskaan heille tulekaan julki :pano:
:worship:

No nysse Panomies löyty!

En liiketoiminnasta mitään ymmärrä joten kysyn täältä. Eikös näiden Teboil yrittäjien muu kuin polttoaineen myyminen ole ihan suomalaista yrittämistä.

Hesarissa oli melko murheellista tekstiä erään pohjoissuomalaisen yrittäjän tilanteesta, henkilökunta seisoi tumput suorassa ja kun yrittäjä tuli itse töihin ni tulivat halaamaan. "Luullaan että jopa kahvikupillisesta menee provikat Putinille, mutta näin ei ole sanoo yrittäjä Mäkipeura"

Voisko ajatella että kävisitte edelleen syömässä, kahvilla ja pesemässä autonne sielä Tebarilla? Vai onko ihan lapsellinen ajatus?

Viimeksi muokattu:
En liiketoiminnasta mitään ymmärrä joten kysyn täältä. Eikös näiden Teboil yrittäjien muu kuin polttoaineen myyminen ole ihan suomalaista yrittämistä.

Hesarissa oli melko murheellista tekstiä erään pohjoissuomalaisen yrittäjän tilanteesta, henkilökunta seisoi tumput suorassa ja kun yrittäjä tuli itse töihin ni tulivat halaamaan.

Voisko ajatella että kävisitte edelleen syömässä, kahvilla ja pesemässä autonne sielä Tebarilla? Vai onko ihan lapsellinen ajatus?
Jaa a.

Ymmärrän, koska olen itsekin periaatteen mies. Jos jotain päätän, se pysyy. Aina ei logiikkaa ja järkeä ole.

Olen useamman kerran kävellyt 15 km, koska olen päättänyt taksia odotellessa, että hyppään talvella vain Audin Quattroon. Pari tuntia odottelua ja kun ei näy, niin kävellen. Ymmärrän siis, että joku kurvaa nyt mielummin kotimaiselle nesteelle. :)

Back
Ylös Bottom