Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

se ON! kun valitettavasti NAISten ei tarvi heruttaa, vientiä on ilmankin

toista se on Meillä epätoivoisilla poikaMiehillä

vaikka yrittää heruttaa niin vientiä ei olé

kaljakuppilaan on taas lähdettävä: näytille

voisiko ratkaisu löytyä, että MeMiehet lakattais antamasta, joutuisivat NAISet aloittaa harutuksen huomiota saadakseen?

Minä en voi osallistua, antaisin kyllä mutta kun kukaan ei halua

Tuli postissa paketti.

:hyper:

Toki ei ole ihan autenttinen, jostain saatanan corollasta.

830A7C0C-1615-4F79-9585-14A7299C942D.webp

Voi että kun pääsisikin. Edes telttasaunaan. Vaikka siinä ne hyvät löylytkin on. Samoin asuntovaunusaunassa.

Olen miettinut tätä harrasteväline kysymystä. Kelkka, vesijetti, vene jne.
Ehkä se joku 2000-luvun alun Land Cruiseri voisi olla silti paras harrasteväline. Tai sitten Hilux. Ovat vaan noi pick upit vähän meluisampia maantiellä. Toisaalta maastöpyörä kulkisi nätisti lavalla.

BMW autolla ei rymyhommiin voi lähteä. Pohjassa keskellä on ensimmäisenä tarjolla kiviin hakkautumaan vaihdelaatikon öljypohja ja jakolaatikko, ilman minkäänlaista suojaa. Näistä vaihdelaatikkoremonteista on jo liikaa kokemusta viimeajoilta.
Mul ollu pitkään haaveissa sellain paluu tulevaisuuteen Hilux, ois komia. Aihiot on vaa aika hirveitä mitä suomesta saatavilla.

Prätkiä viimeks harrastanu, siis vain rakentamista, ajaminen ei hirveest kiinnosta.

Onko minkä verran kaseetteja jemmassa?
Meikämandariini vasta hiljattain innostui, niin noin 100 kpl.
Pitää käydä kotipaikalla pöyhimässä vintiltä, saattaa jotain löytyä. En osaa varmaksi sanoa.
Pääasia että rario toimii. Siihen kun tilaa Kiinasta muutamalla eurolla bt-tukiaseman jossa fm-lähetin niin saa puhelimesta Spotifyn kuulumaan toijotan kaiuttimista.

himpunverran menee kasettirarion idea ja viilinki noin suunninpiirtein täysin pilalle tuossa hommassa

älä etes hakitse!
Jos arkistoista löytyy ainoastaan yksi Bat&Ryyd kasetti ja sitä kuunnellaan koko kalareissun ajan niin veikkaan että @Joxuz jää osapuilleen Kuusamon korkeudella pois kyydistä.

Alkaa taas tää mun jokavuotinen itkuvirsi mutta alan olemaan ihan oikeasti kyllästynyt yrittäjänä työntekijöiden kanssa pulaamiseen, mikään sovittu ei tahdo pitää kutiaan ja sitten jos muuten homma toimii niin liikkuminen muistuttaa siirapin valumista.
Eikä kyse ole edes työnteosta pelkästään vaan ihan jopa töistä pois lähtemisessä, siinä kun selaat internetin kahteen kertaan läpi perjantaina että toinen lähtisi vittuun että saa hälyttimet päälle niin kanssa pohdituttaa että millaista se ihmiset arki mahtaa olla tai miltä siellä pään sisällä näyttää?

Yksi oli taas ihan priceles kun sovittiin että aloittaa hommat niin ilmoittikin että hänellä on vähän jotain puuhailuja että aloittaakin vasta viikon päästä, ihan vaan tässäkin mietin että miten mä osaisin ilmoittaa tälläisen asian jos olisin menossa johonkin uuteen työpaikkaan?
Onneksi on muutama pätö tyyppi muuten oisin laittanut jo aikaa sitten hanskat naulaan.

Niin ja yhdelle soitin ja sieltä kuului: Haloo
Kysyin että anteeksi kuka olikaan niin vastasi vain että: Haloo

Ei saatana.

Viimeksi muokattu:
Mä laitan piruuttaan ilmoituksen jossa luvataan 20e/h alkupalkka + jotain kivaa bonusta, tekisi mieli testata millaista porukkaa ja kuinka paljon sitä laittaa hakemuksia.

Mulla on oikeasti se ongelma kun työt niin yksinkertaisia ettei vaadi mitään koulutusta, niihin ei ihmiset jotka hakee haasteita halua ja sitten toiset ei taas ymmärrä että ne oppii nopeasti jos vain hoksottimia on normaalin ihmisen verran.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom