Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noup. G on ainoa mihin sellaista viitsisi alkaa edes miettimään 😁
13-3-6430566

Monta kertaa tankilla miettinyt, että kukahan tankkaa sitä vihreää biodieseliä 2e+ kun mustasta töpselistä saa yhtä hyvää ainetta halvemmalla?
Mä oon käyttänyt MyDieseliä tyyliin kerran talvessa jonkun lisäaineen kanssa Webaston aukipolttamiseen. Tiedä sitten onko sillä ollut mitään vaikutusta, mutta 370tkm ajettu rakkine ja webasto toimii edelleen. Tai on ainakin tähän asti toiminut 😁

Onko kunteilla saunanpoltto hommia tänään?

Voi että kun pääsisikin. Edes telttasaunaan. Vaikka siinä ne hyvät löylytkin on. Samoin asuntovaunusaunassa.

Olen miettinut tätä harrasteväline kysymystä. Kelkka, vesijetti, vene jne.
Ehkä se joku 2000-luvun alun Land Cruiseri voisi olla silti paras harrasteväline. Tai sitten Hilux. Ovat vaan noi pick upit vähän meluisampia maantiellä. Toisaalta maastöpyörä kulkisi nätisti lavalla.

BMW autolla ei rymyhommiin voi lähteä. Pohjassa keskellä on ensimmäisenä tarjolla kiviin hakkautumaan vaihdelaatikon öljypohja ja jakolaatikko, ilman minkäänlaista suojaa. Näistä vaihdelaatikkoremonteista on jo liikaa kokemusta viimeajoilta.

Back
Ylös Bottom