Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulemma niissä sokeroinneissa käy paljonkin Miehiä(en minä toim. Huom).
Mistä näitä kuvia tulee
Kuulemma niissä sokeroinneissa käy paljonkin
Näin olen antanut itseni ymmärtää.ollaanko niissä ihan pippeli paljaana?
tuossahan on hyvä itea jos haluaisi, että joku naaras näkisi vehkeen!
Voitaisiin kuntien kanssa ilmoittaa vokot sekä Napakymppiin että sokerointiin.Näin olen antanut itseni ymmärtää.
Ja aika huonoo tuuria on, jos sattuu varaan ajan miespuoleiselle kosmetologille kullinsiistimistarkoituksessa. Veikkaan, että melkonen vähemmistö on heitä, ja nekin muutamat varmaan ihan mielellään sen käsittelyn tekee![]()
Pidät leppäkerttukomppanialle tupa- kaappi- ja siisteystarkastuksen.On tämäkin ny taas.
Se päivä jonka oot varannu vähän niinku tyhjän_toimittamiseen. Eli puol päivää rasvapurkin kanssa torin laidalla ja sitten ehkä gymiä ja joutenoloa. No gymiltä on tultu kahdelta ja on jo tylsää.
Pidetty jo.Pidät leppäkerttukomppanialle tupa- kaappi- ja siisteystarkastuksen.
Tuo maalaushan näyttää siltä, että pohjat on tehty eikä otettu. Omituinen toimintatapa.Asiakas halus vähän perusteellisemman maalauksen amg merssuun.
5 kerrosta lakkaa saa riittää, kevyt kiillotus ja seois siin.
Sori tuottaa pettymys, mutta ei siellä kukaan mitään räplää.Vehkeitten esittelystä tuli mieleen että varasin ajan tehdastarkistukseen eli sukupuolitautitestiin, ei ole moisessa ikinä tarvinnut käydä ja nyt vähän niiq jännittää ajatus ventovieraasta räpläämässä vehkeitä.