Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin Kaukajärven mäkki näyttäisi sopivalta kohteelta. Jos eijjole tilanne muuttunut, osa kuvista aika vanhoja.Se on kurja, jos tarttuu katos kyytiin.
Ehkä google street view auttaa jo himppasen, jos drive-in on tien puolella. Noo, aika näyttää.
Et valkaisua oo miettiny?
Voi hele, en muistanut että tuossa oli tuo kissakin kuvassa. Nyt muutaman vuoden kissoja isännöineenä tulee mieleen vaan miten hyvä kusipaikka tuommonen sokerikasa on. Siitä on kiva rouskutella kriisin tullen kusisesta sokerista kaloreita. Voisihan siitä toisaalta tulla aika tujut kiljutkin.On myös mahdollista että laardi varastoi 10 tonnia sokuria saunaan.
![]()
Itse tykkään saunoa. Pitäis ostaa hetivalmis kiuas.
Ja saunan jälkeen on mukava höyläillä pää, munat ja puo.
Minä en nauti vaikka lämpöä löytyy. Virallisesti testattu.Taitaa jäsen D:kin nauttia..
![]()
Yritätkö saada sylvin sekoamaan?Prkl ei ihan saa laulua väännettyä tuosta höyläysjärjestyksestä, loppuu sanat kesken. Ellei sitten polvia ja varpaitakin höylää?
Pääää, kikkeli peppu, polvet varpaat, polvet varpaat
Tämä saattaa soida hetken aikaa päässä....
En toki. Mutta ehkä sylverö pääsisi aika äkkiä eläkkeelle, jos ottaisi puheenaiheeksi nuo sanat?Yritätkö saada sylvin sekoamaan?
Taitaa jäsen D:kin nauttia..
Aika usein ostan kanssa itse muutaman pullon ja limeä, kolmen oluen jälkeen on aivan se ja sama mitä vetää kitusiin mutta siihen asti erittäin hyvä valinta tämä.Tätä juon usein. Limeä kun laittaa palan pulloon, niin jo vainenkin on hyvää.
On.Tätä juon usein. Limeä kun laittaa palan pulloon, niin jo vainenkin on hyvää.
Ja ennenkaikkea mikä on höyläysjärjestys!?
Kuulemma niissä sokeroinneissa käy paljonkin MiehiäPitäskö se vetästä pikku hönöt ja ruveta soittelemaan kaiken maailman Essin kauneushoitoloihin, että voiko teille tulla peräreiän höyläykseen..