Sit vaan se Ikean lamppu perseeseen ja joku kuvaamaan, niin varmaan jonkun vuoden taidepalkinnon voitatte.Tuliskohan siinä semmonen olo, että yrittäis puhua tuhmia Mattin Näsän kanssa..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sit vaan se Ikean lamppu perseeseen ja joku kuvaamaan, niin varmaan jonkun vuoden taidepalkinnon voitatte.Tuliskohan siinä semmonen olo, että yrittäis puhua tuhmia Mattin Näsän kanssa..?
Kokeile sä mieluummin, kun tämän idean keksit. Laitatko sen videomateriaalin sitten tänne vai pitääkö etsiä punaisesta tuubista?Sit vaan se Ikean lamppu perseeseen ja joku kuvaamaan, niin varmaan jonkun vuoden taidepalkinnon voitatte.
Hei hei, ei sotketa kunniallisia ihmisiä tähän. Sinähän se googlaat niitä perselamppuja ja haluat astua Matti Näsää.Kokeile sä mieluummin, kun tämän idean keksit. Laitatko sen videomateriaalin sitten tänne vai pitääkö etsiä punaisesta tuubista?
Oli vissiin eilen joku ketjun vakiojäsenistä ruokaostoksilla SS-marketissa. Pussi perunalastuja ja laatikko kaljaa kannossa.Hei hei, ei sotketa kunniallisia ihmisiä tähän. Sinähän se googlaat niitä perselamppuja ja haluat astua Matti Näsää.
Itse sivistyneesti snookeria med Hotrod sipsit ja karamelli. Menny vajaassa parissa viikossa tyyliin 300€ foodoraan.. vois ehkä koittaa hommata loppukuun sapuskoita vähän pienemmällä budjetilla.
Kyllähän tuolla jo lauantai-illan viettää.Oli vissiin eilen joku ketjun vakiojäsenistä ruokaostoksilla SS-marketissa. Pussi perunalastuja ja laatikko kaljaa kannossa.
Mä mitään googlaa!! Ne Elloksen mainokset tulee tässä offarin sivulla mulle näkyville. Muutenkin nyt kyllä vääristelet niin pahasti mun sanomisia. Luet selkeesti ihan mitä sattuu. Sinähän itse siitä Tampereen murteesta aloit puhumaan.Hei hei, ei sotketa kunniallisia ihmisiä tähän. Sinähän se googlaat niitä perselamppuja ja haluat astua Matti Näsää.
Itse sivistyneesti snookeria med Hotrod sipsit ja karamelli. Menny vajaassa parissa viikossa tyyliin 300€ foodoraan.. vois ehkä koittaa hommata loppukuun sapuskoita vähän pienemmällä budjetilla.
katso liitettä 239149
Kokeilin vielä testiä.
Tiedoksi, pillua tekee mieli valtavasti. Ei vaikuta siihen. Makuaisti on. Periaattees ei haittaa jos olis menny. Olis voinu hyvällä mielellä nuolla useamman kerran kustua.
Tutki viikinkiasutusta verkossa
Argeologit alkoivat vuonna 2019 tutkia viikinkiaikaista laivahautausta Gjellestadissa Norjassa. Nyt alueelle voi tehdä virtuaalisen aikamatkan tutkimaan paikan historiaa ja katsomaan, mitä kaikkea arkeologit ovat sieltä löytäneet.
Monitehosilmät tilattu kuluvalla viikollaVanhaksi tässä on tullut…
Mä en tartte kuin lukulasit, tähän asti pärjätty tiimarilaseilla mutta ollut kyllä ajatus jos ihan optikolta hommaisi. Silmissä kun vähän eroa niin saisi optimaaliset.Monitehosilmät tilattu kuluvalla viikolla.
Maku/hajuaisti menee vasta myöhemmin. Mä luulin jo että 5 päivää ja tää oli ohi kokonaan. En silleen eilen kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta eilen tuli syötyä tosi vähän ja piti hakea kaljaa, mutta ei sit huvittanut kuitenkaan. Tänään hain mäkkäristä evästä siinä syötiin ja vaimo sanoo että jollekin makealle maistuu purilainen. Mä sanoin että maistuu suolaselle. Sitte alettiin miettimään että hetkinen missäs ne välimaut ja alettiin sniffailemaan sitä sun tätä ja eihän tässä perkele mitään haistakaan kuin ihan vienosti korkeintaan. Hokasin että sen takia jo eilen jäi syömiset ja juomiset.
Niitä tappeja on joka puolella!!! On kyllä massiivinen.