Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä tuolla yhdysvaltain joukkueen Hamiltonilla helevetin tyylikäs tukka.

OCR-L-CURLING-0825-JG-01.jpg

Kokeile sä mieluummin, kun tämän idean keksit. Laitatko sen videomateriaalin sitten tänne vai pitääkö etsiä punaisesta tuubista?
Hei hei, ei sotketa kunniallisia ihmisiä tähän. Sinähän se googlaat niitä perselamppuja ja haluat astua Matti Näsää.

Itse sivistyneesti snookeria med Hotrod sipsit ja karamelli. Menny vajaassa parissa viikossa tyyliin 300€ foodoraan.. vois ehkä koittaa hommata loppukuun sapuskoita vähän pienemmällä budjetilla.

Hei hei, ei sotketa kunniallisia ihmisiä tähän. Sinähän se googlaat niitä perselamppuja ja haluat astua Matti Näsää.

Itse sivistyneesti snookeria med Hotrod sipsit ja karamelli. Menny vajaassa parissa viikossa tyyliin 300€ foodoraan.. vois ehkä koittaa hommata loppukuun sapuskoita vähän pienemmällä budjetilla.
Oli vissiin eilen joku ketjun vakiojäsenistä ruokaostoksilla SS-marketissa. Pussi perunalastuja ja laatikko kaljaa kannossa.

Oli vissiin eilen joku ketjun vakiojäsenistä ruokaostoksilla SS-marketissa. Pussi perunalastuja ja laatikko kaljaa kannossa.
Kyllähän tuolla jo lauantai-illan viettää.

Oma ravintoni oli parin tunnin padelin päälle monsteripizza ja vajaa pullo viskiä muutamalla lonkerolla kyyditettynä. Laadukkaita kaloreita.

Mä mitään googlaa!! Ne Elloksen mainokset tulee tässä offarin sivulla mulle näkyville. Muutenkin nyt kyllä vääristelet niin pahasti mun sanomisia. Luet selkeesti ihan mitä sattuu. Sinähän itse siitä Tampereen murteesta aloit puhumaan.

katso liitettä 239149

Kokeilin vielä testiä.

Tiedoksi, pillua tekee mieli valtavasti. Ei vaikuta siihen. Makuaisti on. Periaattees ei haittaa jos olis menny. Olis voinu hyvällä mielellä nuolla useamman kerran kustua.

Maku/hajuaisti menee vasta myöhemmin. Mä luulin jo että 5 päivää ja tää oli ohi kokonaan. En silleen eilen kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta eilen tuli syötyä tosi vähän ja piti hakea kaljaa, mutta ei sit huvittanut kuitenkaan. Tänään hain mäkkäristä evästä siinä syötiin ja vaimo sanoo että jollekin makealle maistuu purilainen. Mä sanoin että maistuu suolaselle. Sitte alettiin miettimään että hetkinen missäs ne välimaut ja alettiin sniffailemaan sitä sun tätä ja eihän tässä perkele mitään haistakaan kuin ihan vienosti korkeintaan. Hokasin että sen takia jo eilen jäi syömiset ja juomiset.

Vanhaksi tässä on tullut, eilen jo meinasin lähteä kotiin ja kun siellä pääsi päivällä puusaunaan keskellä päivää ihan yksinään niin pidin sitä luksuksena.
Reissun paras osa on aina kun pääsee takaisin kotiin, se ei taida muuttua.

Olitko @Lonewolf tutustunut tähän, minusta oli aika kivasti tehty, hyvin vierähti tovi tutustuessa;

Osoite bongattu vanhasta Tieteen Kuvalehden Historia-julkaisusta;
Tutki viikinkiasutusta verkossa
Argeologit alkoivat vuonna 2019 tutkia viikinkiaikaista laivahautausta Gjellestadissa Norjassa. Nyt alueelle voi tehdä virtuaalisen aikamatkan tutkimaan paikan historiaa ja katsomaan, mitä kaikkea arkeologit ovat sieltä löytäneet.

Maku/hajuaisti menee vasta myöhemmin. Mä luulin jo että 5 päivää ja tää oli ohi kokonaan. En silleen eilen kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta eilen tuli syötyä tosi vähän ja piti hakea kaljaa, mutta ei sit huvittanut kuitenkaan. Tänään hain mäkkäristä evästä siinä syötiin ja vaimo sanoo että jollekin makealle maistuu purilainen. Mä sanoin että maistuu suolaselle. Sitte alettiin miettimään että hetkinen missäs ne välimaut ja alettiin sniffailemaan sitä sun tätä ja eihän tässä perkele mitään haistakaan kuin ihan vienosti korkeintaan. Hokasin että sen takia jo eilen jäi syömiset ja juomiset.

Oho, sikke. Toivottavasti et tohon mene.
Täällä kaikilla tutuilla ollu tauti, muttei kukaan valittanu maun menoa.

Back
Ylös Bottom