Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikös noiden altistus sekoilujen pitänyt jo loppua?
Sitten jos on kipeä niin on kipeä ja pysyy kotona kunnes olo fine ja taas satulaan, muut jatkaa töissä kuin mitään ei ois koskaan tapahtunutkaan. Tämä toimintapa tapa on ainakin kouluissa, toki jokainen yritys voi sisäisesti ohjata miten huvittaa mutta kuitenkin.

No siis ei tässä mitään ohjeita olekaan, mutta istuttuani päivän samassa tilassa sellaisen henkilön kanssa, joka 12 h päästä alkaa oireilla, niin en minä varsinaisesti halua ottaa riskiä iäkkäiden vanhempieni kanssa. Nimenomaan herr Doktorin mainitsemasta syystä, eli koska kotitesti on yksi iso lotto.

Etätyöhän mulle noin muuten sopii paremmin kuin hyvin. Kotona on paljon parempi ergonomia.

754861F3-24CE-4992-8533-E6BCD9B2ABB5.gif

No siis ei tässä mitään ohjeita olekaan, mutta istuttuani päivän samassa tilassa sellaisen henkilön kanssa, joka 12 h päästä alkaa oireilla, niin en minä varsinaisesti halua ottaa riskiä iäkkäiden vanhempieni kanssa. Nimenomaan herr Doktorin mainitsemasta syystä, eli koska kotitesti on yksi iso lotto.

Etätyöhän mulle noin muuten sopii paremmin kuin hyvin. Kotona on paljon parempi ergonomia.
Ymmärsin tuon pointin, ihan vain yleisesti mietin että veläkö nämä jatkuu kun sen nyt voi saada ihan mistä tahansa.
Paikallisen propaganda-aseman toimittelija aamulla lausui raadiossa että kohta yrityksillä on taas lupa päästää ihmiset töihin yrityksen tiloihin, mietin kyllä jo että pitäskö laittaa palautetta että mitä paskaa sä jauhat siellä kun koko ajan ollut suositus.

Hianoa Iivo lykki kultaa!

Tuota kelkkailua katoin että oliskohan pienellä hasardilla sen etummaisen kaverin mahdollista irrottaa jalkateränsä muusta ruumiista.:unsure:

No nysse korona tuli. En viiti kirjoittaa toiseen ketjuun, ymmärtänette 😂

Vaimo oli pari päivää sitte yhtenä iltana väsyny ja pää kipee. Nyt on skidit väsyneitä, pieni yskä. Hain sylkitestit, skideillä ja vaimolla posi. Mulla nega.

Vaimon oireet kesti yhden illal, sen jälkee ei oo ollu mittä. Katotaan toipuuko skidit yhtä nopee.

No nysse korona tuli. En viiti kirjoittaa toiseen ketjuun, ymmärtänette 😂

Vaimo oli pari päivää sitte yhtenä iltana väsyny ja pää kipee. Nyt on skidit väsyneitä, pieni yskä. Hain sylkitestit, skideillä ja vaimolla posi. Mulla nega.

Vaimon oireet kesti yhden illal, sen jälkee ei oo ollu mittä. Katotaan toipuuko skidit yhtä nopee.
tsemppiä sinne Poriin

Back
Ylös Bottom