Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisit palkkaa meikäläisen sellaisilla ehdoilla, että olisin talvet Espanjassa vaikka lokakuun lopusta toukokuuhun ja kesät voisin painaa täällä aivan täysillä.
Mulla on vaan noi hommat niin yksinkertaisia ettei niistä pysty maksamaan kovaa palkkaa, minähän maksan mielelläni vaikka tuplaliksaa hyville tyypeille mutta vittumaiset asiakkaat ei ole valmiita maksamaan sitä extraa tuotteista.
Muutenhan mulla menee helmi-elokuun välille kiireet töissä, ihan hektisin aika huhti-kesäkuu kun kaikki on yhtäaikaa ostamassa.
Jos olisi sellainen puoliso jolla menisi edes jotenkin aikataulut sekä kiinnostus yksiin niin välittömästi lähtisin ostamaan Espanjasta/Portugalista talvikotia.

Jaha, näemmä liian hyvä työntekijä kun nyt sitten tultiin tarjoamaan omaa vastaanottoa ja päivystystä nykyiseen hommaan. Siis semmosta pidempikestosta duunia. Leikkurista vielä odottelen soittoa, on tämä kun pitäs joka paikkaan revetä. Oli tullut kuulemma sairaanhoitaja sustasta tullut sen verran positiivista palautetta että rupesivat jo vähän panikoimaan et karkaako se.

Mun pitäs varmaan mennä näyttämään keppiä, ei siinä mitään vikaa ole eikä ylimääräistä mutta kun kerran jotkut kyselee yli vuoden takaa että onkohan mahdollisesti klamydia.

Vähän siirsin lunta paikasta A paikkaan B niin soija lentää ja heikottaa, ihan rautainen kunto on.

Mun pitäs varmaan mennä näyttämään keppiä, ei siinä mitään vikaa ole eikä ylimääräistä mutta kun kerran jotkut kyselee yli vuoden takaa että onkohan mahdollisesti klamydia.
Voithan sä laittaa tänne kuvan siitä, täällä kun on kaikenlaista tohtoria paikalla.

Noni.

Johan sitä ehtikin konttorilla käydä tälle vuotta, kun siitä palkittiin altistumisilmoituksella. Työkaverin kanssa maanantaina hommia, ja tiistaina ilmoitti oireilusta. Tänään sai posin kotitestillä. :confused:

Tässä saanee sitten itsekin aloittaa kotitikuttamisen ja varmuuden vuoksi peruin huomiselta vanhempieni tapaamisen. Olihan se vain ajan kysymys, mutta helvettiläinen siltikin.

Back
Ylös Bottom