Deleted member 43228
No mitä, ei nyt vielä. Hiihtokausi parhaimmillaan. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Pitäisi selvittää, koska miehet kelkkailee. Vai onko ne jo kelkkaillut. Viime olympialaisista jäi mieleen Kanadan kelkkailujoukkue.Naisten curling. Jorma pullottaa alushousuissa.
Eilen kelkkailivat kahdestaan päällekäin maaten.Pitäisi selvittää, koska miehet kelkkailee. Vai onko ne jo kelkkaillut. Viime olympialaisista jäi mieleen Kanadan kelkkailujoukkue.![]()
Kyllä mun nyt täytyy ottaa aikatauluista selvää ettei vaan mee vahingossa ohi.Eilen kelkkailivat kahdestaan päällekäin maaten.
... kirjoitettuna piirretyn hauvviksen sisäänTuossa peitetyssä kohdassa lukee varmasti "ortopedi Herr Doktor".
Eilen kelkkailivat kahdestaan päällekäin maaten.
Mulla on vaan noi hommat niin yksinkertaisia ettei niistä pysty maksamaan kovaa palkkaa, minähän maksan mielelläni vaikka tuplaliksaa hyville tyypeille mutta vittumaiset asiakkaat ei ole valmiita maksamaan sitä extraa tuotteista.Voisit palkkaa meikäläisen sellaisilla ehdoilla, että olisin talvet Espanjassa vaikka lokakuun lopusta toukokuuhun ja kesät voisin painaa täällä aivan täysillä.
Ihq!!! Vihdoin naisille ihan reilusti jotain apua arjen harmauteen. On varmaan jono ovella piakkoin ja pieni tappelukin päivystysajoista.tarjoamaan omaa vastaanottoa ja päivystystä
Hän on varmaan pukusuolitautiklinikalla ottamassa näytteitä.Ihq!!! Vihdoin naisille ihan reilusti jotain apua arjen harmauteen. On varmaan jono ovella piakkoin ja pieni tappelukin päivystysajoista.
Voithan sä laittaa tänne kuvan siitä, täällä kun on kaikenlaista tohtoria paikalla.Mun pitäs varmaan mennä näyttämään keppiä, ei siinä mitään vikaa ole eikä ylimääräistä mutta kun kerran jotkut kyselee yli vuoden takaa että onkohan mahdollisesti klamydia.
No sinähän sen sanoitkin!Voithan sä laittaa tänne kuvan siitä, täällä kun on kaikenlaista tohtoria paikalla.
Tuo näyttää kuin joku valkoinen alien olisi hyökkäämässä Työmaakoppiisi.
Tai sitten kyseessä voisi olla joku nykytaideteos.Tuo näyttää kuin joku valkoinen alien olisi hyökkäämässä Työmaakoppiisi.