Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan hitosti vähemmän, minähän siis bodailen siksi että wanhat wammat estävät minkäänlaisen voiman kehityksen. Noin 450 yt että siitä voi arvailla mun voimatuloksia.
450 yt, reilusti alle 200 mavella...Sehän tarkoittaa sitten suorastaan Massiivista penkkiä ja kyykkyä, tai jompaakumpaa :eek:

450 yt, reilusti alle 200 mavella...Sehän tarkoittaa sitten suorastaan Massiivista penkkiä ja kyykkyä, tai jompaakumpaa :eek:
Annan vinkiksi lyhyet kädet. Mut siis en mä ole voimaillut nyt hetkeen, tuossa viime vuoden lopulla otin isompia rautoja bulkin lopussa mutta välttelen kaikkea voimailuun liittyvää ihan aktiivisesti skolioosin ja vammojen vuoksi.

Mitvit

#valmius #valmiuttayllä #sillonliikkuu #laukauslaukaus

näihin vedoten:

-haasto kaljalle
-siis a-alueelle
-julkinen tila
-ikinä en ole kapakassa hässiny
-ei ole ollut lähelläkään
-en usko että tulee olemaankaan
-ikinä ei ole ennenkään ollut kapakassa kortonkeja mukana
-ei olisi ikinä ollut tarvettakaan
-en tule koskaan ottamaankaan

näihin vedoten:

-haasto kaljalle
-siis a-alueelle
-julkinen tila
No ei siellä.

Mutta mitä jos nainen toteaa että hän on äskettäin hankkinut uuden tv:n ja siinä olisi vähän asennusta tehtävä.

Onhan näitä nähty, tälläkin voorumilla.

näihin vedoten:

-haasto kaljalle
-siis a-alueelle
-julkinen tila
Eli aikomustakaan ei ole saada, miksi ihmeessä sitten jatkuvasti vingut, ku ei ole saantia?

työnantajan on velvollisuus hoitaa suojaukset kuntoon

Eli aikomustakaan ei ole saada, miksi ihmeessä sitten jatkuvasti vingut, ku ei ole saantia?

tiedän vetovoimani puutteen NAISia kohtaan

todennäköisyys saamiselle on niin pieni, että sitä on turha edes miettiä

olen yllättynyt jos tuo tapahtuma ylipäätään toteutuu

No ei siellä.

Mutta mitä jos nainen toteaa että hän on äskettäin hankkinut uuden tv:n ja siinä olisi vähän asennusta tehtävä.

Onhan näitä nähty, tälläkin voorumilla.
Alkoi taas vituttaa yksi tapaus kun mentiin samalla taksilla erään naisen kanssa ja hän alkoi kertomaan että tuli ihan vaihdettua puhtaat petivehkeetkin, saatanan saatana mikä tatti nousi päähän kun mulla oli koira kotona ja oli pakko mennä sinne.
Joskus kertonut ennenkin tämän, helpottaa aina ahdistusta kun pääsee purkautumaan asiasta. Näin sanallisesti.

Alkoi taas vituttaa yksi tapaus kun mentiin samalla taksilla erään naisen kanssa ja hän alkoi kertomaan että tuli ihan vaihdettua puhtaat petivehkeetkin, saatanan saatana mikä tatti nousi päähän kun mulla oli koira kotona ja oli pakko mennä sinne.
Joskus kertonut ennenkin tämän, helpottaa aina ahdistusta kun pääsee purkautumaan asiasta. Näin sanallisesti.
Arvelitko, että koira karkaa, jos oletki reissussa vartin pidempään?

Söin päivällä pullaa niin onpa hanuri laulanut, melko sakea ilma täällä etten sanoisi.
Vähän tyhmä iv-koneen säätö kun neliportainen, ykkösellä karvan liian pienellä mutta kakkosella meinaa viedä karvat päästä kun sohvan kohdalla tuloilmaventtiili. Nelosella saakin jo lentokoneen lähtökiihdytyksen tunnelmia myös äänimaailman kanssa.

Kävin hakemassa naisen huomisen lahjan ja jestas, kyllä loksahti suu auki kun näin tuon. Tuli hankittua hyvä vaikka ei nuo aiemmatkaan huonoja olleet.

Back
Ylös Bottom