Sniffari
Äitisi valinta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
450 yt, reilusti alle 200 mavella...Sehän tarkoittaa sitten suorastaan Massiivista penkkiä ja kyykkyä, tai jompaakumpaaIhan hitosti vähemmän, minähän siis bodailen siksi että wanhat wammat estävät minkäänlaisen voiman kehityksen. Noin 450 yt että siitä voi arvailla mun voimatuloksia.

Annan vinkiksi lyhyet kädet. Mut siis en mä ole voimaillut nyt hetkeen, tuossa viime vuoden lopulla otin isompia rautoja bulkin lopussa mutta välttelen kaikkea voimailuun liittyvää ihan aktiivisesti skolioosin ja vammojen vuoksi.450 yt, reilusti alle 200 mavella...Sehän tarkoittaa sitten suorastaan Massiivista penkkiä ja kyykkyä, tai jompaakumpaa![]()
Jos vastaus positive niin meinaatko käydä hankkimassa preservatiiveja?
Mitvit
#valmius #valmiuttayllä #sillonliikkuu #laukauslaukaus
No ei siellä.näihin vedoten:
-haasto kaljalle
-siis a-alueelle
-julkinen tila
-ikinä en ole kapakassa hässiny
-ei ole ollut lähelläkään
-en usko että tulee olemaankaan
-ikinä ei ole ennenkään ollut kapakassa kortonkeja mukana
-ei olisi ikinä ollut tarvettakaan
-en tule koskaan ottamaankaan
Eli aikomustakaan ei ole saada, miksi ihmeessä sitten jatkuvasti vingut, ku ei ole saantia?näihin vedoten:
-haasto kaljalle
-siis a-alueelle
-julkinen tila
-ikinä en ole kapakassa hässiny
-ei ole ollut lähelläkään
-en usko että tulee olemaankaan
-ikinä ei ole ennenkään ollut kapakassa kortonkeja mukana
-ei olisi ikinä ollut tarvettakaan
-en tule koskaan ottamaankaan
Varmaan sitte pitäs muistaa työnantajalle kertoa, että velvollisuus on myös hommata pimpsaa tarjolle, ettei tartte netissä vinkua.työnantajan on velvollisuus hoitaa suojaukset kuntoon
Eli aikomustakaan ei ole saada, miksi ihmeessä sitten jatkuvasti vingut, ku ei ole saantia?
#paljaalla #yoloMitvit
#valmius #valmiuttayllä #sillonliikkuu #laukauslaukaus
Eli lähtökohtaisesti asenteesi on väärä. Tämähän on jo käyty läpi. Muttei kiinnosts korjata tilannetta. Aivan..tiedän vetovoimani puutteen NAISia kohtaan
todennäköisyys saamiselle on niin pieni, että sitä on turha edes miettiä
olen yllättynyt jos tuo tapahtuma ylipäätään toteutuu
Alkoi taas vituttaa yksi tapaus kun mentiin samalla taksilla erään naisen kanssa ja hän alkoi kertomaan että tuli ihan vaihdettua puhtaat petivehkeetkin, saatanan saatana mikä tatti nousi päähän kun mulla oli koira kotona ja oli pakko mennä sinne.No ei siellä.
Mutta mitä jos nainen toteaa että hän on äskettäin hankkinut uuden tv:n ja siinä olisi vähän asennusta tehtävä.
Onhan näitä nähty, tälläkin voorumilla.
Arvelitko, että koira karkaa, jos oletki reissussa vartin pidempään?Alkoi taas vituttaa yksi tapaus kun mentiin samalla taksilla erään naisen kanssa ja hän alkoi kertomaan että tuli ihan vaihdettua puhtaat petivehkeetkin, saatanan saatana mikä tatti nousi päähän kun mulla oli koira kotona ja oli pakko mennä sinne.
Joskus kertonut ennenkin tämän, helpottaa aina ahdistusta kun pääsee purkautumaan asiasta. Näin sanallisesti.
En mä osaa mennä pistää ja ravistaa, aamuun asti tai ei mitään, eikä viittinyt koiruutta kiusata.Arvelitko, että koira karkaa, jos oletki reissussa vartin pidempään?
Eli sullaKIN oli poikaystävä?sillä(kin) oli poikaystävä