Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kansantanhuja kukaan ole kokeillut?

Itseäni kiinnostaisi kissan kanssa lenkkeily, mutta nykyinen misse ei uskalla mennä edes rappukäytävään.
Minä! Aloitin muistaakseni 3. luokalla ja lopetin 7. luokan lopussa. Kisattiin paljon ja aika hyvälläkin menestyksellä. Kansallispukukin oli komia!

Niin ja kerran oon serkkupoikaa pussannut. Eli melkein on kokeiltuna ne asiat mitä ei pidä kokeilla.

Minä! Aloitin muistaakseni 3. luokalla ja lopetin 7. luokan lopussa. Kisattiin paljon ja aika hyvälläkin menestyksellä. Kansallispukukin oli komia!

Niin ja kerran oon serkkupoikaa pussannut. Eli melkein on kokeiltuna ne asiat mitä ei pidä kokeilla.
Pohjanmaalla ihan normaalia.

Ei kansantanhuja kukaan ole kokeillut?
Kyllä! Joskus ekalla luokalla hetken aikaa mutta en osannut laskea liikunnaksi.
Äidin kertoman mukaan loppui, kun olisi kerran pitänyt olla harjoituksiin menossa ja keittiönpöydän ääressä tuumin ääneen:
”Olen kyllä miettinyt, että ei siitä taida olla minulle mitään hyötyä.”
Äidillä ei kuulemma ollut vasta-argumenttia ja siihen jäi.
(En kyllä varmasti ollut kovin hyväkään mistä syystä keksin syyn lopettaa.)

Urheilulajeja:
- Hojohojo (karate ~15 vuotta, potkunyrkkeilyä huvikseen)
- Painojen nostelu ylös ja alas
- Lapsena lasketeltiin, ei voi laskea urheiluksi
- Sulkkista joskus lätkittiin #ajankuluksi
- Kartinkia vuokravehkein, ei vuokrapaikan kilpailuja kummempaa
- Astangajooga kunnes loukkasin siinä selkäni
- Restoratiivinen sohvajooga
- Sukellus, useinmiten ei voi laskea oikein urheiluksi
- Viime kesänä muutaman kerran wakeboardia

Mitä kaikkia liikuntalajeja porukka onkaan kokeillut? Bodaamisen lisäksi. Sitä kai kaikki täällä tekee...
Harrastuksista on käyny kuntosali, yin jooga, uinti, hiihto, luistelu, pyöräily, kävely sauvoilla ja ilman, tanssi, lentopallo, sulkapallo ja ratsastus. Neljä viimesintä jääny pois matkasta ja kamppailulajeja kinostelis kokeilla muutenki ku erilaisten lukkojen harjotuskappaleena.

Mitähän noita listaisi:

- jalkapallo joskus 12-vuotiaasta alkaen pari vuotta, oli kivaa vaikka olinkin sysipaska
- maantiepyöräily, olisi edelleen kivaa, mutta ei laiska jaksa panostaa sitä 8-10h viikossa jotta pyörä oikeasti kulkisi niinkuin sen pitää kulkea
- maastopyöräily, sekin mennyt lähinnä koiran juoksuttamiseksi. Vähän sama ropleema kuin yllä ja lisänä vielä mahdottomuus muuhun kuin "Maximum attack" -tyyppiseen ajamiseen
- nenänkaivuu kuntosalilla, säännöllisen epäsäännöllisesti
- uinti, jää jotenkin harmittavan vähälle
- juoksu, sulanmaan ajan ykkösaerobinen
- hiihto, ysärillä vähän ja uusi innostus heti taas viimevuonna. Talven ykkösaerobinen.
- vaellus, naisen mukana tullutta, samoin kuin tuo hiihto 😁

Siinäpä noita. Ampumis-, metsästys- ja moottoripyöra yms. juttuja ei oikein tällä tasolla voi hyvällä tahdollakaan laskea liikunnaksi 🤷‍♂️

Back
Ylös Bottom