Ei kansantanhuja kukaan ole kokeillut?
1.- 2. luokalla oli opettajana rouva joka näitä harrasti ja pisti meidätkin tanhuamaan. Käytiin ihan jossain esiintymässäkin kansallispuvut päällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minullakin on itseasiassa samanlainen kokemus, mutta kerhoikäisenä. Oli kaunis kansallispuku.
1.- 2. luokalla oli opettajana rouva joka näitä harrasti ja pisti meidätkin tanhuamaan. Käytiin ihan jossain esiintymässäkin kansallispuvut päällä.
Minä! Aloitin muistaakseni 3. luokalla ja lopetin 7. luokan lopussa. Kisattiin paljon ja aika hyvälläkin menestyksellä. Kansallispukukin oli komia!Ei kansantanhuja kukaan ole kokeillut?
Itseäni kiinnostaisi kissan kanssa lenkkeily, mutta nykyinen misse ei uskalla mennä edes rappukäytävään.
Käyttäisivät vanhaa kunnon leimakirvestä.
Pohjanmaalla ihan normaalia.Minä! Aloitin muistaakseni 3. luokalla ja lopetin 7. luokan lopussa. Kisattiin paljon ja aika hyvälläkin menestyksellä. Kansallispukukin oli komia!
Niin ja kerran oon serkkupoikaa pussannut. Eli melkein on kokeiltuna ne asiat mitä ei pidä kokeilla.
Se on kyllä aina yhtä varma ja toimiva.Käyttäisivät vanhaa kunnon leimakirvestä.
Oliko tuo se mikä pitää ensimmäisenä kuuluttaa kovaan ääneen saavuttuuan Nurmoon?Paini on homojen hommaa vai miten se meni?
No aikalailla.Pohjanmaalla ihan normaalia.
Kyllä! Joskus ekalla luokalla hetken aikaa mutta en osannut laskea liikunnaksi.Ei kansantanhuja kukaan ole kokeillut?
Harrastuksista on käyny kuntosali, yin jooga, uinti, hiihto, luistelu, pyöräily, kävely sauvoilla ja ilman, tanssi, lentopallo, sulkapallo ja ratsastus. Neljä viimesintä jääny pois matkasta ja kamppailulajeja kinostelis kokeilla muutenki ku erilaisten lukkojen harjotuskappaleena.Mitä kaikkia liikuntalajeja porukka onkaan kokeillut? Bodaamisen lisäksi. Sitä kai kaikki täällä tekee...