Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

och bara en kaffe

Onneksi kämppä on aina sellaisessa kunnossa että kehtaa koska vaan tulla kuka vaan, matot pitäs kyllä pestä, itseasiassa varmaan hommata uudet mutta kun ei ole tota sisustussilmää. Verhotkin myös kaipais päivitystä, varmaan pitäs joku irma kodinhoitaja taas bongata kuka tykkää tuollaisista asioista.

Viesti TA:lle lähetetty, pyydetty selvittämään asiaa ja tekemään rikosilmoitus
Nyt mä näkisin, että sun homma on hoidettu. Työntekijänä sun tarvii enää miettiä, että a) viekö huijari sun omia rahoja sekä b) voitko joutua juridiseen vastuuseen tästä.
Veikkaan että a) on negative.
Mikäli b) on positive niin pomohan se lopulta on kaikesta vastuussa jos käräjille mennään. Sun friendly reminder on nyt hoidettu ja näin ollen voit siirtyä omassa elämässä eteenpäin. Irtipäästäminen on ainakin itselleni ollut elintärkeä taito työilon säilyttämiseksi. Työmailla hommat hoituu miten hoituu eikä se siitä muutu ressaamalla. Työnantajan kouluttaminen on yhtä hedelmällistä kuin seksivalistus omalle isälle. Omalla työmaallani on juurikin pari tunnollista työkaveria hermolomalla, kun kantavat liikaa kuormaa ilman natsoja. Mä olen kultivoinut sellaista työotetta, että
"Jaahans, täällähän menee kaikki päin persettä. Onpa hassua. Nyt otan kahvia ja näytän pätevältä."

onko kukaan ketjun kunti ollut samana ehtoona kaksi kertää piikkiin asti kapakassa?

Minä olen

oletan, että tälläinen suoritus mahtollista onely IsänMaassamme

ensimmäisessä kapakassa pilkku tuli klo 17, mutta toisessa vasta klo 20

tätäkö se on tasa-arvo nykypänä?
Riippuu kapakan määrityksestä, mutta olen useastikin. Pubi puoli mennyt kiinni 0100 ja yökerho 0400

Mulla oli yksi nuorempi kaveri töissä, pirskatin kova tekemään ja hyvä hommassaan.
Se ressasi kaikesta ja vähän väliä migreenissä, sitten vielä kaupan päälle luulotauti ja jos oli vähänkin jotain normaalista poikkeavaa niin menossa lääkäriin ja epäili syöpää eikä tämä ole edes vitsi.
Sitten kerran tuli lekurilta 2 viikon pälliloma ja kun juteltiin niin oli yhdestä isommasta projektista menettänyt yöunensa, ei siinä mutta sellainen henkilö joka tekee annetun tehtävän kerrallaan eikä mitään varsinaista vastuuta. Siinä sitten ihan yhdessä tuumin todettiin että voi olla parempi että katsoo hieman erilaisia töitä, minua kyllä harmitti kun todella hyvä tyyppi.

Aeimmin niin mukavasta esimiehestä kuoriutuikin omaan tiimiin kuseva persereikä. Nyt pitää alkaa taas miettimään, että mitähän sitä isona.

Pitäisi kai olla jotenkin iloinen, että karanteeni on loppu ja saa lähteä kauppaan tai vaikka mihin.

Mutta jos tää karanteeni ei käytännössä vaikuttanut elämään millään tavalla? Pitääkö huolestua?

Damn, myöhässä taas... Ei pitäs olla muuta elämää ku pakkis ja olut.

Ei HJ60 EDIC-ohjausboksikaan kummoinen kapistus ollut, ku hetken perehty. Ja monissa näissä vanhoissaki, vaikka komponentit on ollu sillon laadukkaita eikä tietylle käyttöiälle mitoitettuja, vika voi hyvinki olla yks poksahtanu konkka. Sehän löytyy ihan silmällä ja puolen euron komponentti on helppo vaihtaa ja kokeilla.
Se ohjain on siis tämä.

Sen verran korjausta etelliseen että myös asentaja on ollut jonkun verran sekaisin.
Nimittäin tuossa hehkussa on kahden releen systeemi, kirjoitan siitä esseen myöhemmin.

Se ohjain on siis tämä.

Sen verran korjausta etelliseen että myös asentaja on ollut jonkun verran sekaisin.
Nimittäin tuossa hehkussa on kahden releen systeemi, kirjoitan siitä esseen myöhemmin.
Jos kuvaa kierretään öbaut 45 astetta myötäpäivään, niin ylärivin vasemmanpuoleinen konkka näyttää kyllä tuhoutuneelta. Eikähän tuossa montaa konkkaa ole, vaikka vaihtais kaikki heti kerralla.

Äkkiseltään ei näyttäs olevan palaneita vastuksia...

Kaikki konkat voi koittaa vaihtaa. Nuo elkot kuivuu ajansaatossa.

50/50 auttaako vai ei. Maksaa uudet kympin verran yhteensä.

Ai kun on kyllä rapsakat domsit yläkropassa. Paino dropannut ehkä vähän liikaakin jo niin tarvitsee kaloreita säätää hieman korkeammaksi.

Vaikka stressitasot on hyvin alhaiset, tekisi silti mieleni ottaa kourallinen tissiä. Ihmettelen ettei lisäravinneteollisuus ole keksinyt vielä kaikkien hyvinvointijauhojen lisäksi maitorauhasannostelua meille miehille. Sit vois olla vielä ylimääräisenä vaihtoehtona peppumiehille pakarajauho. Sekoitetaan sheikkerissä 200-300ml veteen ja nautitaan.

Ei mennyt ihan nappiin ulkonäöllisesti. Jos hakisi kaupasta pienempiä prikkoja.

prikat.webp

Back
Ylös Bottom