Pelkkä kahvi mulle. Sen jälkeen paniikkisiivous että saa tän poikamieskaatopaikan pillunsaantikuntoon. Roskat roskiin ja sukat pois lattialta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt mä näkisin, että sun homma on hoidettu. Työntekijänä sun tarvii enää miettiä, että a) viekö huijari sun omia rahoja sekä b) voitko joutua juridiseen vastuuseen tästä.Viesti TA:lle lähetetty, pyydetty selvittämään asiaa ja tekemään rikosilmoitus
Riippuu kapakan määrityksestä, mutta olen useastikin. Pubi puoli mennyt kiinni 0100 ja yökerho 0400onko kukaan ketjun kunti ollut samana ehtoona kaksi kertää piikkiin asti kapakassa?
Minä olen
oletan, että tälläinen suoritus mahtollista onely IsänMaassamme
ensimmäisessä kapakassa pilkku tuli klo 17, mutta toisessa vasta klo 20
tätäkö se on tasa-arvo nykypänä?
Rapiat 1000 kilsaa eilen. Ilman nelivetoa. Menihän tuo etuvedollakin. Karsee oli keli kylläOlipa ajosuorite ja onneksi oli nelikko ~13h pöpperöä ja pöllyä
Mutta jos tää karanteeni ei käytännössä vaikuttanut elämään millään tavalla? Pitääkö huolestua?
Se ohjain on siis tämä.Damn, myöhässä taas... Ei pitäs olla muuta elämää ku pakkis ja olut.
Ei HJ60 EDIC-ohjausboksikaan kummoinen kapistus ollut, ku hetken perehty. Ja monissa näissä vanhoissaki, vaikka komponentit on ollu sillon laadukkaita eikä tietylle käyttöiälle mitoitettuja, vika voi hyvinki olla yks poksahtanu konkka. Sehän löytyy ihan silmällä ja puolen euron komponentti on helppo vaihtaa ja kokeilla.

Jos kuvaa kierretään öbaut 45 astetta myötäpäivään, niin ylärivin vasemmanpuoleinen konkka näyttää kyllä tuhoutuneelta. Eikähän tuossa montaa konkkaa ole, vaikka vaihtais kaikki heti kerralla.