Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noita kun selvittelee, niin sitä tekemisen iloa riittää ja riittää ja riittää vuosiksi eteenpäin. Kunnes koko johtosarja on uusittu 10cm pätkissä.
Tällaisen harrastelaitteen, kuten tässäkin olen tulkinnut olevan kyseessä, kanssa näillä ei ole niin väliä, mutta sitte jos arkinen käyttökinneri alkaa temppuilla ennen töihin lähtöä, tilanne on täysin eri...

Sillon saattaa alkaa miettiä, pitääkö taas investoida viissatanen pari vuotta uudempaan kehonkuljettimeen, jos sillä seuraavat pari vuotta taas menis isommitta harmituksitta...

Viesti TA:lle lähetetty, pyydetty selvittämään asiaa ja tekemään rikosilmoitus, laitettu linkki myös Rikoslakiin, että huomioisivat, että asia ei ole ihan vähäinen (tuomio on sakoista neljään vuoteen vankeutta).

Ketuttaahan heitä kun viestini lukevat, mutta niin ketuttaa minuakin, jos työnantaja ei ota minkäänlaista vastuuta mistään eikä anna työntekijälle minkäänlaista tukea eikä turvaa työn tekemiseen.

🦊

#MahdollisestiRasitteenaOlevatYlimääräisetEurotVoiLähettääMinulleJottaVoinJäädäOloneuvottareksi

Nyt viimein lähti juontiin. Oliko lie Laardin kehusta huolimatta odotukset matalalla vaiko sopiva hetki...
Tämä on nimittäin ihmeen hyvä inkivääristä huolimatta.
Raikas ja maukas, vähän makea. Sopivasti viileänä ei haittaa yhtään.

20220205_214049.jpg

onko kukaan ketjun kunti ollut samana ehtoona kaksi kertää piikkiin asti kapakassa?

Minä olen

oletan, että tälläinen suoritus mahtollista onely IsänMaassamme

ensimmäisessä kapakassa pilkku tuli klo 17, mutta toisessa vasta klo 20

tätäkö se on tasa-arvo nykypänä?

Back
Ylös Bottom