Kaunis koira ja kassinpussit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai käryäis doupista.voi sitä naurun remakkaa jos koko norjan hiihtojoukkue sairastuisi koronaan
Voisin kuvitella että siinä vaiheessa Norja haistattaa koronalle lopullisesti pitkät ja kieltää sen olemassaolon.voi sitä naurun remakkaa jos koko norjan hiihtojoukkue sairastuisi koronaan
Jonkun itsekin väijynyt. Hän taisi olla tekijämiehiä nosturin kanssa.Oon monena iltana katsellut kesselin youtubevideoita.
Onko housuissa myös tuuletus kunnossa?katso liitettä 238680
Kaunis koira ja kassinpussit.
Palstan panomiesten näppiksiltä tämä olisi saanut ihan eri merkityksen...jos ei innostu polkemaan läskien hölskyttäjää.
Sihteeri?Nyt pidetään sohvaa paikallaan ainakin tovi, jos ei innostu polkemaan läskien hölskyttäjää.
Mit vit. Oikeesti?Dannylle ja Helmille tulossa vauva!
En minä tiedä, se oli valetta.Mit vit. Oikeesti?
"Poliisi teki kotietsinnän parin asuntoon. Sieltä löytyi runsaasti kasvosuojia ja muitakin sairaalatarvikkeita kuten esimerkiksi kertakäyttöisiä tyynyliinoja, lakanoita, käsineitä, käsidesejä, voiteita, geelejä, stetoskooppi ja litra pirtua"![]()
Sairaalan työntekijä kaupitteli varastettuja kasvomaskeja, käsidesiä ja alusastiaa – ”Minä en ole ikinä elämässäni ollut mikään varas”
Esitutkinnassa kävi ilmi, että anastettuja sairaalatarvikkeita tarjoavat myyntipöydät olivat sairaalassa laitoshuoltajana työskentelevän miehen ja hänen avovaimonsa nimissä.www.is.fi
näin