Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi saatana.

27m2 parketin hionta+lakkaus, hinta-arvio ~2900€. Joo, ei tule tapahtumaan.

pippa ei ole aiheuttanut kyllä ikinä minkäänlaisia positiivisia tunteita, ehkä jopa päinvastoin
häntä on ajoittain erittäin raskas kuunnella

voi tietysti vaikuttaa, että en ole ikinä ollut mitenkään raakasti vaaleidenblondien berään, tummatveriköt ollet aina enemmän mieleeni
Mulla menee samaan sarjaan ku Vappu Pimiä eli hyi vittu. Oon kai tottunut vaan paljon hotimpiin

huh! olin jo onnistunut unohtamaan vapun, on kyllä kaamotus hän, hyhhyh

Hyi saatana.

27m2 parketin hionta+lakkaus, hinta-arvio ~2900€. Joo, ei tule tapahtumaan.
Hieman pienemmällä hinnalla teetätettiin noin vuosi sitten noin 150 neliötä, jossa oli vajaa10 neliötä vielä paikkauksia (kosteusvauriokohtia, jääkaapin alle, pesukoneen alle, poistetun eteiskaapin alle ja pari muuta pientä paikkaa).

Yleinen hinta tuppasi olemaan 10 eur/neliö + ALV.

vastalääkettä!

huhhuh, kuntit!

Ville-Valo-image-ville-valo-36119830-300-400.jpg

Hieman pienemmällä hinnalla teetätettiin noin vuosi sitten noin 150 neliötä, jossa oli vajaa10 neliötä vielä paikkauksia (kosteusvauriokohtia, jääkaapin alle, pesukoneen alle, poistetun eteiskaapin alle ja pari muuta pientä paikkaa).

Yleinen hinta tuppasi olemaan 10 eur/neliö + ALV.
Hiontoineen, lakkoineen ja lakkauksineen tuo hinta?
On kyllä hävyttömän halpaa.

Hiontoineen, lakkoineen ja lakkauksineen tuo hinta?
On kyllä hävyttömän halpaa.
Juu. Aika samaa hintaa moni tarjosi, tekijä valittiin sillä, että sillä sattui olemaan sitä 80 luvun saarnimosaiikkiparkettia tallessa, jolla tehdä mainitut paikkaukset.
Ja osaamista muovimaton pinnoitukseen - joo siitä tulikin osa hinnasta. Just mietin, että miksi se oli luokkaa 2500, mutta siis parketin hionta + lakkaus avaimet käteen oli yleisesti 10 eur/neliö peruslakalla ja 11 eur/neliö sävytetyllä lakalla. Nuo korjaukset ja muovihomma päälle, niin muistelen, että oli luokkaa 2500. Ei oo nyt kuittia, mistä tarkistaa :).

Back
Ylös Bottom