Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olet kyllä pervojen pervo. Toki melkein missä tahansa levitteessä on enemmän makua kuin voissa tai margariinissa. Pitää kokeilla!Itse käyttänyt pitkään turkkilaista jugurttia samaan tarkoitukseen
Tein ~vuosi takaperin itse graavilohta, mutta korvasin puoli desiä suolaa MSG:llä. Pelkkä ajatus saa vieläkin kuolan erittymään holtittomalla tavalla.Turkkilaista jugurttia en oo leivän päälle vielä keksinyt laittaa, mutta itse tehty saaristolaisleipä, smetanaa, graavilohta ja vähän punasipulia <3
Mikä se o?Mä käytin eilen sen Soft Embo-jutun. Toimi![]()
Täydellinen yhdistelmä pehmeyttä ja imukykyä.Mikä se o?
Mulla olis kyllä ehdottomasti televisioon sopiva luonne. Jokainen backstagen meikkitaiteilija olis äitiyslomalla tuossa tuokiossa.@Wilhelm Rommel pitäs ilmoittaa Kaappaus keittiössä -ohjelmaan. Siinä ois Kapella ihmettelemistä natriumglutamaattien ja majoneesien kanssa.
Tai sitten Pippa Laukan hellään huomaan.
Mä olin viime vuonna telkassa, uusintojen kautta montakin kertaa.Mulla olis kyllä ehdottomasti televisioon sopiva luonne. Jokainen backstagen meikkitaiteilija olis äitiyslomalla tuossa tuokiossa.
Seksuaalisia tekoja sopiviin saumoihin!Mä olin viime vuonna telkassa, uusintojen kautta montakin kertaa.
Kaikki seksuaaliset teot jäi kyllä välistä.
Olisin tänäkin vuonna ollut mutta kun en kerennyt, eikä huvittanut. Ensi vuodelle voisi ehkä taas ellei ole tolkuton kiire taas ja sopiva sauma.
Piti oikein googlesta katsoa miltä Pippa näyttää.Pimppa laukka <3
Onko suomessa muita 50+ joille sykki? Onhan noita pantavia hollywood starboja toki, mutta ei lasketa.
Pippa sais tulla laittaan mun safkat kondikseen.
On kai noita useitakin. Eihän tässä oo enää itelläkään kuin 10 vuotta noihin lukuihin..Onko suomessa muita 50+ joille sykki?
Tämä on tosi. Mulla on ollut tummia ja vaaleita, niin hiuksiltaan kuin ihonväriltään. Kaikki naiset on kauniita.Kaikki käy, saa olla vaikka nainen tuumasi kaveri baaritiskillä.
Ite en oo koskaan tehnyt suurta eroa hiusten / ihon / jne. värillä. Hemmetin hyvän näköisiä naisia on ihan jokaisella värityksellä.
Kaikki käy, saa olla vaikka nainen tuumasi kaveri baaritiskillä.
Ite en oo koskaan tehnyt suurta eroa hiusten / ihon / jne. värillä. Hemmetin hyvän näköisiä naisia on ihan jokaisella värityksellä.
Noi Annen tissit on kyllä aivan täydelliset.Katos hänkin jo 50+
![]()
Taitaa lääkärit loukkaantua tuosta, mutta jos karkin laittaa lämpimään ja kosteeseen niin eikö useiNmat karkit siellä aikanaan sula?Suomalaisnainen sai seksileikkien aikana idean laittaa keltaisen Remix-karkin peppuun
Jumalaisessa Facebook-ryhmässä ”Naistenhuone sensuroimaton” on taas ollut kovat piipussa. Sanan varsinaisessa merkityksessä aivan. Suomalaisnainen avautuu seksileikkiensä saamasta käänteestä. -Miehen kanssa harrastettiin seksiä. Sitten tuli ”hyvä” idea laittaa Remix-karkkipussista keltainen...www.como.fi
@TJJ sähän oot lääkäri. Sulaako vaiko eikö sula?